۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85454008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۲۸ خانواده شیروانی مشمول دریافت زمین جوانی جمعیت شدند

بجنورد-ایرنا- سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: یکهزار و ۲۸ خانواده در این شهرستان مشمول دریافت زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شدند.

جواد صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: از این تعداد؛ ۳۶۵ مورد مربوط به خانوارهای شهری است که ثبت نام آنان انجام شده و مابقی مربوط به روستاهای شیروان است.

به گفته وی؛ متولی شناسایی و اعطای زمین های مربوط به قانون جوانی جمعیت در روستاها اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: مراسم قرعه کشی و تعیین ۹۰ قطعه از اراضی متقاضیان قانون حمایت از جوانی جمعیت شیروان در روزهای اخیر برگزار شد.

صادقی افزود: به زودی مراحل انعقاد قرارداد تحویل ۹۰ قطعه از اراضی ویژه جوانی جمعیت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراحل بعدی قرعه کشی پس از تامین زمین برگزار می شود، یادآور شد: یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به هر خانوار واجد شرایط در محل کوی وحدت شیروان تحویل داده می شود.

به گزارش ایرنا، شرایط واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند در قالب 2 قانون طرح جوانی جمعیت ابلاغ شده است که یک قانون در رابطه با خانواده‌های دارای سه فرزند است که فرزند سوم آنها بعد از ابلاغ قانون به دنیا آمده باشد و یک قانون هم امسال مصوب شده که اگر خانواده‌ها دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال باشند، مشمول طرح جوانی جمعیت و دریافت زمین و یا مسکن می‌شوند.

قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده برای ساخت مسکن با تدبیر دولت سیزدهم و تصویب مجلس شورای اسلامی تصویب شده است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha