۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85451802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکستان هشتمین محموله کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه را ارسال کرد

اسلام‌آباد - ایرنا - دولت پاکستان به نشانه همبستگی با مردم مظلوم غزه امروز محموله ۴۰۰ تنی کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه را به مصر ارسال کرد.

به ‌گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت امور خارجه پاکستان، سازمان مدیریت بحران ملی بنا به دستور نخست وزیر این کشور، ۴۰۰ تن کمک‌های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه را امروز از بندر کراچی به مقصد بندر سعید در مصر ارسال کرد.

ارسال محموله دیگر کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه طی مراسمی در شهر کراچی و با حضور مسوولان وزارت امور خارجه و سازمان مدیریت بحران ملی این کشور و همچنین سفیر فلسطین در پاکستان صورت گرفت.

دولت پاکستان ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، افزود که ما در این برهه سخت در کنار برادران و خواهران خود در فلسطین و غزه هستیم.

وزارت امور خارجه پاکستان هفته گذشته با ابراز تاسف عمیق نسبت به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل از سوی آمریکا، اعلام کرد: زمان پذیرش فلسطین در سازمان ملل و اصلاح بی عدالتی نسبت به این کشور فرا رسیده است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: زمان پذیرش فلسطین در سازمان ملل فرا رسیده است زیرا این گامی در جهت اصلاح بی عدالتی تاریخی خواهد بود که بیش از ۷۵ سال بر ملت فلسطین تحمیل شده است.

ممتاز زهرا تاکید کرد: عضویت کامل در سازمان ملل تعیین سرنوشت فلسطینیان را تایید خواهد کرد. مردم فلسطین حق دارند که در یک کشور مستقل، آزاد و یکپارچه مطابق با مرزهای قبل از ژوئن ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف زندگی کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha