۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85451759
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

وزیر آموزش وپرورش مدرسه خیرساز را در فشافویه شهرری افتتاح کرد +فیلم

شهرری - ایرنا - رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش روز شنبه مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه مرحومه حاجیه خانم رقیه شاه حسینی را در بخش فشافویه شهرستان ری افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا، زمین این مدرسه به مساحت ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع ۲ سال پیش از سوی خانواده مرحومه شاه حسینی اهدا شد، این مدرسه با یکهزار و ۲۲۹ مترمربع زیربنا،  ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه ساخت از سوی این خانواده خیر احداث شده که ۲۰ میلیاردریال نیز برای تجهیز آن هزینه شده است.
وزیر آموزش و پرورش در این آئین گفت: مدرسه به عنوان مزرعه کشور  است که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت گیرد قطعا جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می گیرد.

رضامراد صحرایی افزود: در سه سالی که از آغاز بکار دولت مردمی سیزدهم‌ می گذرد هفت هزار مدرسه احداث شده که بیانگر آینده نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم و بویژه خیرین نقش برجسته ای در ایجاد زیرساخت های آموزشی در کشور دارند و این امر، نمونه بارز تحقق مشارکت مردم در امور کشور است.

بخش حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد و شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری جاده قدیم قم تهران قرار گرفته و با استقرار یکهزار و ۹۲۷ واحد صنعتی بزرگ و کوچک در خود زمینه اشتغال ۳۷ هزار و ۵۸۰ نفر را فراهم کرده، در بخش فشافویه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha