فرماندار کنگاور: عملکرد دولت به صورت اثرگذار به اطلاع مردم برسد

کنگاور - ایرنا - فرماندار کنگاور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقدامات دولت در سطح وسیع به اطلاع مردم رسانده شود، از مسوولان دستگاه های اجرایی و ادارات خواست عملکرد خود را به صورت اثر گذار اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، «ایرج صادقی» عصر شنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور که در حسینیه شهر گودین برگزار شد، با انتقاد از ضعف اطلاع رسانی خدمات دولت، اظهار کرد: به جرات می توان گفت برخی مسوولان هم از عموم خدمات دولت و نظام اطلاع کافی ندارند.

به گفته وی؛ اطلاع رسانی در همه حوزه ها به منظور افزایش سلیقه و دانش مردم انجام شود که خیلی مهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از شعارهای دولت سیزدهم ایجاد مسکن برای خانواده‌ها بود، افزود: در طرح خانه دار کردن مردم در نهضت ملی مسکن هفت هزار و ۱۸۹ نفر متقاضی طرح مسکن در شهرستان کنگاور ثبت نام کرده‌ بودند که از این تعداد سه هزار و ۵۰ نفر حائز شرایط متقاضی طرح مسکن شدند.

فرماندار کنگاور با یادآوری اینکه این تعداد متقاضی نسبت به تشکیل پرونده و پرداخت قسط اول وام اقدام کردند، اظهار کرد: در مرحله نخست این طرح تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر در قالب بلوک های ۲ طبقه صاحب زمین می‌شوند و صدور مجوز ساخت نیز توسط شهرداری در حال انجام است.

صادقی در ادامه با بیان اینکه از مطالبات جدی جوانان بازگشایی استخر کنگاور بود، تصریح کرد: تعطیلی چهار ساله این مجموعه، خسارت زیادی به تاسیسات و زیرساخت‌های استخر وارد کرد ولی پس از پیگیری های فراوان استخر فعالیت خود را آغاز کرد.

فرماندار کنگاور: عملکرد دولت به صورت اثرگذار به اطلاع مردم برسد

فرماندار کنگاور در ادامه با بیان اینکه حضور مسوولان بین مردم از سیاست‌های اصلی مدیریت شهرستان است، افزود: برگزاری جلسات شورای اداری در شهرستان‌ها و بخش‌ها به این منظور است که مدیران ما در میدان حاضر شده و از نزدیک مشکلات مردم را رصد کنند، این موضوع باعث می‌شود مردم هم آگاه شوند که مسوولان در بخش‌های مختلف شهرستان در حال تلاش هستند.

صادقی همچنین با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال باید اولویت مسوولان باشد گفت: شعار سال پیرامون «جهش تولید با مشارکت مردم» باید در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تحقق یابد.

گودین در ۱۲ کیلومتری شرق کنگاور قرار دارد.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر، در ورودی استان کرمانشاه و در ۹۰ کیلومتری شرق این استان مرزی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha