۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85448052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر:قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی نابود شده است

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: راهبردهای جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته با دشمنان باعث شده تا قدرت و هیمنه پوشالی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی درهم شکسته شود.

به گزارش ایرنا " احمد محمدی زاده " روز چهارشنبه در همایش معاوانان عمرانی استانداری‌ها در بوشهر اظهار کرد: از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران این است که برای هر موضوعی دارای راهبرد است و یکی از این راهبردها مستعمل و مستهلک کردن دشمنان است که سیر رفتار انقلاب با امریکا و اسراییل در ۴۴ سال گذشته نیز چنین بوده است.

وی یادآور شد: اسراییل تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اراده هر کاری در منطقه می‌کرد موفق به انجامش بود .

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۲۵ سال از عمر ننگین رژیم جعلی صهیونیستی قبل از انقلاب اسلامی بوده است افزود: در سال ۱۹۶۷ به فاصله چند روز ارتش کشورهای عربی منطقه را بطور کامل نابود کرد اما با پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام با ایجاد هم افزایی در برابر این غده سرطانی مانع از تحقق برنامه های شوم آنها شد.

محمدی زاده تصریح کرد: رویکرد نخست انقلاب اسلامی در برابر رژیم اشغالی قدس باعث شد تا آرمان از نیل تا فرات خنثی و آنها را به درون مرزهای خود قرار داد.

وی گفت: در ۲۰ سال اخیر نیز با شکل گیری گروه‌های مقاومت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا عملیات برای نابودی اسراییل در درون سرزمین خود شروع شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: هم اینک رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط قرار دارد طوریکه بیش از ۵۰ هزار نفر از ثروتمندان در حال خروج از این سرزمین‌های اشغالی هستند.

محمدی زاده شکل گیری اختلافات درون حزبی و محکومیت های جهانی علیه سیاست های رژیم اشغالی را یادآور شد و افزود: اقتدار ایران اسلامی در وعده صادق نیز تیر خلاصی برای از بین رفتن این غده است.

وی با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش ۴۷ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و هم اینک نیز با اقتدار در حال دفاع از مرزهای میهن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha