۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85481333
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جام رسانه ای امید؛ سکویی برای معرفی توانمندی های نظام و خبرهای خوب

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85481333
مهرداد جشنی پور
جام رسانه ای امید؛ سکویی برای معرفی توانمندی های نظام و خبرهای خوب

بوشهر_ ایرنا_ جام رسانه ای امید زمینه ساز تولیدات فاخر رسانه ای برای ارتقا سطح آگاهی افکار عمومی از پیشرفت های نظام در حوزه های مختلف است که با کاربستی ویژه و استفاده از شیوه های نوین رسانه ای توسط جریان رسانه ای انقلاب کلید خورده است.

به گزارش ایرنا، نخستین رویداد جام رسانه ای امید در حالی در ۲۴ ساعت آینده به ایستگاه آخرش نزدیک و برترین هایش در سطح کشور معرفی می شود که به گواه فعالان رسانه ای این رویداد در حوزه امیدآفرینی بی نظیر است.

جام رسانه ای امید که با استقبال وسیع رسانه ها در استان ها از جمله بوشهر مواجهه شد تلاش کرد که جریان رسانه ای کشور را در ید خود قرارداده و صفحات گوگل را همرنگ خود در آورد.

تاثیرگذاری این جریان سازی رسانه ای با شاخص های امیدآفرینی سبب شده بخش هایی از جامعه که از محل تعریف های رسانه های معاند، تاریک شود بر اذهان افکار عمومی حقیقت بیین روشن و زمینه ساز اطلاع از فعالیت های نظام در ساختارهای مختلف شود.

جام رسانه ای امید حرکتی نو برای لبیک به منویات رهبری است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در گفت و گو با ایرنا جام رسانه ای امید را حرکتی نو برای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب برای تولیدات فاخر رسانه ای امیدبخش ذکر کرد و گفت: این موضوع در استان بوشهر مورد توجه رسانه ها از جناح های مختلف شده است

وی افزود: استقبال گسترده از جام رسانه ای امید در استان سبب تولیدات فاخری در زمینه های مختلف شد که با باز انتشار در شبکه های اجتماعی اثرات وسیعی بر افکار عمومی بر جای گذاشت.

محسن رضایی نژاد ادامه داد: استان بوشهر ویترینی از موفقیت های نظام در سرمایه گذاری و بهره وری در حوزه های مختلف از جمله صنعت و انرژی است که توانسته شاخص های توسعه را تعریف کند.

نگاهی گذرا بر سخنان محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» نیز نشان می دهد که عده ای در کشور به دنبال ناامیدکننده مردم به هر بهانه ای هستند و در این زمینه از تمامی ظرفیت ها از جمله برخی رسانه ها و شبکه اجتماعی سود می برند.

جنگ رسانه ای که صدای انفجارهایش در فضای اجتماعی با همه نوع بدرفتاری های دشمنان خارجی و دست نشاندگان داخلی شنیده می شود نیازمند حضور افسرانی برای دفاع از انقلاب اسلامی است که جریان رسانه ای انقلاب در این زمینه پیشگام شده است؛ این جریان انقلابی با حضوری منسجم در فضای رسانه ای و در قالب های مختلف از جمله جام رسانه ای امید به دنبال امیدآفرینی به جامعه و خنثی کردن تلاش های معاندین است.

حضور ۶۰۰ نفر از فعالان برتر رسانه ای کشور به عنوان برترین های جام امید رسانه ای استان ها در تهران و در آیین اختتامیه گوشه ای از ظرفیت رسانه های انقلابی است که می توانند در ارائه اهداف نظام اثرگذار باشند.

به دنبال تولیدات رسانه ای امیدآفرین در جامعه هستیم

این موضوع توسط مرتضی کارآموزیان مسئول بسیج رسانه کشور و برگزارکننده جام رسانه ای امید نیز مورد تاکید قرار گرفت به گونه ای که تولید خبر خوب و امیدآفرین به جامعه را به عنوان عمده ترین هدف برگزاری این جام رسانه ای ذکر کرده است.

کارآموزیان این را هم گفت: ناامیدسازی جامعه استراتژی و راهبرد دشمن است که با تمام توان به میدان آماده تا بتواند زمینه نارضایتی مردم را فراهم سازد و این رسانه های انقلابی هستند که هم قسم شده و با درک دغدغه رهبری به دنبال تولیدات فاخر برای آگاه سازی جامعه از اقدامات دولت و نظام هستند.

وی عنوان کرد: در مرحله استانی شاهد تولیداتی اثربخش، اخبار خوب و امیدبخش بودیم که نشان از موفقیت اولیه جام رسانه ای امید بوده است.

رسانه ها موفقیت های نظام را برای جامعه بازگو کنند

موضوع امیدآفرینی از دید سردار قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین نیز پنهان نماند و هدف از برگزاری این رویداد بزرگ جام رسانه ای امید را معرفی موفقیت های نظام برشمرد تا با ابتکار و خلاقیت و در راستای جهاد تبیین این موفقیت‌ها را برای جامعه بازگو و به میزان پیشرفت‌های کشور افزوده شود.

قریشی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف فناوری، پزشکی، دانش فضایی، نظامی، صنعتی و مهندسی، تصریح کرد: در زمینه وضعیت بانوان، در قبل انقلاب دانش آموختگان دانشگاهی ۶ درصد بودند اما تا سال ۹۵ به بیش از ۴۴ درصد رسیدند، کرسی استادی قبل از انقلاب زنان ۱.۴ درصد بود و امروز بیش از ۳۵ درصد از اعضای هیئت علمی و استادان زن هستند. ۵۹۷ نفر پزشک متخصص زن بودند امروز بیش از ۶۰ هزار نفر هستند.مدال‌آوران زن پیش از انقلاب پنج نفر بودند و امروز نزدیک ۲۰۰ نفر هستند.

در کنار مسائلی که سردار قریشی به آن اشاره کرد، ایران اسلامی در ساخت و ساز سدها، تولیدات نانو، فن آوری های فضایی و موشکی، قدرت نظامی، فعالیت هسته ای، هوش مصنوعی، علم ژنتیک، درمان ناباروری، پیوند اعضا، کاهش مرگ و میر،ساخت انواع واکسن ها و داروها و تولیدات علمی از سرآمدان منطقه و دنیا است،

این گوشه کوچکی از موفقیت های نظام است که رسانه های معاند با علم به این داده ها حقیقت پوشی کرده و با وارانه جلوه دادن حقایق به دنبال گمراه کردن افکار عمومی و به خصوص نسل های جدید انقلاب برای نشان دادن ناکارآمدی نظام هستند که رسانه های انقلابی با تولیدات فاخر و به خصوص شرکت در چنین جشنواره هایی می توانند ضمن خنثی کردن توطئه های دشمن، امیدآفرینی کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha