پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونسیتی مطابق با قوانین بین‌المللی انجام شد

بجنورد-ایرنا- نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورا اسلامی گفت:‌ عملیات نظامی مشروع ایران علیه رژیم صهیونیستی مطابق با قوانین بین‌المللی و برای احقاق حق قانونی خود انجام شد.

به گزارش ایرنا از کانال اطلاع رسانی رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی، محمد وحیدی روز دوشنبه با تمجید از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولی ایران در دمشق اظهار کرد: ایران با این عملیات تنها از حق خود دفاع کرد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پاسخ‌های طراحی شده شدیدتری برای هرگونه مقابله‌ با رژیم صهیونیستی را دارد که به طور قطع بسیار شدیدتر از حمله‌های موشکی اول است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ فرزندان غیور و دلاور ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و هماهنگی همه بخش‌های دفاعی و سیاسی کشور، صفحه جدیدی از تاریخ اقتدار ایران را رقم زدند.

وی عنوان کرد: سپاه با این اقدام درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی داد.

وحیدی یادآور شد: بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، جمهوری اسلامی ایران طبق این اصل از امنیت خود به صورت مشروع دفاع کرد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب یکشنبه ۲۶ فروردین در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha