اجتماع دانشگاهیان در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در تهران در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در شهر دمشق (۱۳ فروردین ۱۴۰۳) تجمع کردند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاهیان این دانشگاه در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی تحت‌ عنوان «وعده صادق» گردهم جمع شدند.

اجتماع دانشگاهیان در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی

در این اجتماع، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سر دادن شعارهای نصر من الله و فتح قریب، اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است، رژیم صهیونیستی نابود باید گردد، خیبر خیبر یا صهیون، الله اکبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، شکست صهیون نباشد بعید؛ حمایت خود را از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صیهونیستی اعلام کردند.

این اجتماع با قرائت بیانیه دانشجویی پایان یافت. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

اجتماع دانشگاهیان در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی

دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف نیز در حمایت از اقدام متقابل ایران در پاسخ به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه صنعتی شریف، مقابل مقبره شهدا تجمع کردند.

اجتماع دانشگاهیان در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی

دانشجویان با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی شعارهایی همچون ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاهی باغیرت برخیز برای امت، علیه این رژیم و در دفاع از اقدام سپاه پاسداران انقلاب سردادند.

اجتماع دانشگاهیان در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی

همچنین دانشگاهیان دانشگاه تهران در تجمعی در داخل این دانشگاه‌ برای حمایت از پاسخ قاطع به حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تجمع کردند.

دانشگاهیان شرکت‌کننده در این مراسم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» از اقدام شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و با حضور بر سر مزار شهدای گمنام در جوار مسجد دانشگاه تهران، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

اجتماع دانشگاهیان در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی

رژیم اشغالگر قدس یک خانه عنکبوت بیش نیست

سید محمد مقیمی در تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی، اظهار داشت: ما شاهد عملیات غرورآفرینی بودیم که باعث عزت مسلمین شد و در اقصی نقاط کشورهای اسلامی بویژه کشورهای جبهه مقاومت شاهد خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم مسلمان بودیم.

وی افزود: شب گذشته شاهد اتفاق غرورآفرینی بودیم که خدا را شکر همان طور که سید حسن نصرالله بارها گفتند رژیم اشغالگر قدس یک خانه عنکبوت بیش نیست، در واقعیت به وقوع پیوست و شاهد بی‌نظیرترین عملیات پهپادی و موشکی در دنیا بودیم؛ اتفاقی که حتی به اعتراف رسانه‌های معاند غربی نیز این عملیات باعث غرور همه ما است.

رییس دانشگاه تهران ادامه داد: به وجود سردار «حاجی‌زاده»ها و سردار «سلامی»ها و همه رزمندگان و سرداران بزرگ اسلام در جبهه مقاومت افتخار می‌کنیم و بنده از طرف دانشگاهیان نماد آموزش عالی از همه عزیزانی که در این عملیات غرورآفرین نقش داشتند قدردانی ویژه دارم و حمایت قاطعانه خودمان را از این عملیات و عملیات‌های مشابه آن اعلام می‌کنیم. دانشگاه تهران آمادگی دارد تمام ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی و سایر حمایت‌های پشتیبانگر خود را در اختیار جبهه مقاومت اسلامی قرار دهد.

اجتماع دانشگاهیان در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی

مقیمی در ادامه سخنانش گفت: باوجود گنبد آهنین که سال‌هاست روی آن مانور می‌دهند و قدرت پوشالی خود را به افکار عمومی دنیا تحمیل می‌کنند، دیشب مشخص شد که این قدرت پوشالی در مقابل اراده مردان بزرگی از پارس تحمل نداشت و ما شاهد موفقیت بی‌نظیر رزمندگان اسلام بودیم. یاد می‌کنیم از تمام کسانی که این مرحله تکاملی قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران را که سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان جهان است ایجاد و متکامل کردند.

وی اظهار داشت: سردار شهید طهرانی مقدم که پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است را یاد می‌کنیم و ادای احترام داریم به این شهید و همه شهدایی که جان خود را در راه آرمان‌های مقدس اسلامی نثار کردند و امروز بعد از مدت‌ها از شهادت شهید سلیمانی، شهدای عزیزی که در جبهه مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و غزه عزیز و یمن قهرمان، شاهد رقم خوردن برگی غرورآفرین از تاریخ مسلمین جهان بودیم. آرزو می‌کنیم خداوند به همه ما توفیق دهد که همچنان در این صف پر اراده باقی بمانیم و نقش خود را در راستای حیای عزت مسلمین ایفا کنیم.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در جوار مزار شهدای گمنام آرمیده در جوار مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.


اجتماع بزرگ دانشگاهیان علم و صنعت

مسوولان و دانشجویان دانشگاه صنعتی علم و صنعت هم امروز با شرکت در اجتماع بزرگ در این دانشگاه حمایت خود را از پاسخ مقتدرانه و عملیات تلافی‌جویانه ایران اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعارهای مرگ بر اسرائیل ، ما امت امامیم ، آماده جهادیم سردادند و آمادگی خود را برای کمک به رزمندگان غیور اسلام اعلام کردند.

اجتماع دانشگاهیان در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه (۲۶ فروردین) با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور نیز امروز در پی عملیات مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی در پیامی تصریح کرد: دلاورمردان نیروهای مسلح با رصد تحولات منطقه هر تحرکی را زیر نظر دارند و چنانچه رژیم صهیونیستی یا حامیان آن رفتاری خیره‌سرانه نشان دهند، پاسخی قاطع و به مراتب سهمگین‌تر دریافت خواهند کرد.

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha