حمایت دانشجویان اصفهان از پاسخ ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی

اصفهان - ایرنا - جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان روز یکشنبه از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، شماری از دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی این کلانشهر، ظهر امروز با حضور در مسجدهای الغدیر و امام خمینی(ره) این دانشگاه‌ها، حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند.

دانشگاهیان در این مراسم با سردادن شعارهایی در حمایت از اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی و خواندن سرودهای حماسی، بیانیه‌ای را در این زمینه قرائت کردند.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت: دانشگاهیان اصفهان در این مراسم تاکید کردند که پاسخ ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی چهره جدیدی از کشورمان بعنوان پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلوم به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام محسن صادقی افزود: جهانیان در ۶ ماه اخیر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را به اَشکال مختلف محکوم کردند اما کسی نبود که با این رژیم مقابله کند درحالیکه ایران به این جنایت‌ها پاسخ داد و بعنوان مامن و پناه همه عدالتخواهان در دنیا مطرح شده است.

وی اضافه کرد: تداوم این مسیر و پرچمداری ایران در حمایت از مظلومان و مقابله با رژیم صهیونیستی مورد تاکید دانشجویان در این مراسم بود.

دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در یک مجموعه در خیابان «هزار جریب» کلانشهر اصفهان مستقر هستند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی طی عملیات «وعده صادق» خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این موضوع واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین بدنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین امسال برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیماهای جنگنده‌ خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha