رژیم صهیونیستی تاوان اشتباهش را داد و تنبیه شد

زاهدان - ایرنا - سرطایفه مرادزهی در سیستان و بلوچستان گفت: عملیات غرور آفرین "وعده صادق" پاسخی به تجاوزگری و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بود که جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و جبهه مقاومت در آن به شهادت رسیدند و رژیم خبیث صهیونیستی بر همین مبنا تنبیه شد.

حاج عبدالعزیز مرادزهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: عملیات غرور آفرین "وعده صادق" در پاسخ به تجاوزگری این رژیم خبیث، نشانی واضح از عزم و جدیت جمهوری اسلامی در پاسخ به هر گونه تجاوزگری‌ است.

وی افزود: رژیم غاصب، ظلم را به بالاترین میزان رسانده و به ضرب‌المثل قتل و غارت معروف شده است.

سرطایفه مرادزهی در سیستان و بلوچستان ادامه داد: عملیات "وعده صادق" نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور در مقابل هرکسی است که به خاک و منافع ملی ایران اسلامی چشم دوخته است.

وی اظهار کرد: این، وعده‌ای راستین بود که با اذن رهبر معظم انقلاب محقق شد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha