روسای احزاب پاکستانی: آمریکا و اسرائیل قادر به شکست عزم فلسطینیان نیستند

اسلام‌آباد - ایرنا - رهبر جدید حزب جماعت اسلامی پاکستان در واکنش به شهادت تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آمریکا و اسرائیل هرگز قادر به شکست روحیه شهات طلبانه و عزم راسخ فلسطینیان نخواهند بود.

به ‌گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، سناتور علامه ناصر عباس جعفری رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین و حافظ نعیم الرحمان رهبر جماعت اسلامی پاکستان طی پیام‌های جداگانه‌ای به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به مناسبت شهادت تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده ایشان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی تسلیت گفتند.

حافظ نعیم الرحمان با ستایش از روحیه قوی رهبران جبهه مقاومت فلسطین به ویژه رئیس دفتر سیاسی حماس در برابر اقدامات ددمنشانه صهیونیست‌ها، اظهار داشت: به فضل الهی خون شهدای غزه هدر نخواهد رفت و برای رهبران مقاومت با جانفشانی و فداکاری‌های خود به این مسیر ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد که مردم غزه و مقاومت فلسطین در مقابل اشغالگران مثل کوه استوار ایستاده‌اند و آمریکا، اسرائیل و برخی از حاکمان خودفروخته مسلمان هرگز توانایی شکست این عزم راسخ و روحیه شهادت طلبانه فلسطینیان را نخواهند داشت.

سناتور ناصر عباس جعفری نماینده مجلس سنای پاکستان نیز با محکومیت جنایت تازه رژیم صهیونیستی در حمله بی رحمانه به غیرنظامیان در نوار غزه و شهادت اعضای خانواده اسماعیل هنیه، گفت: مقاومت فلسطین انتقام سخت و عبرت‌آموز از رژیم قاتل و جعلی اسرائیل خواهد گرفت.

وی هشدار داد که تحرکات بی پروا و خطرناک صهیونیست‌ها در منطقه به قیمت صلح و امنیت خاورمیانه و جهان تمام می‌شود.

رژیم صهیونیستی عصر دیروز چهارشنبه در جنایت دیگری سه فرزند و سه نوه هنیه را در غرب غزه به شهادت رساند.

در همین راستا، منابع فلسطینی نیز تأیید کردند که «حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، آنها در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha