۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85440186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخاوت صنعتگران شمس آباد در رهایی زندانیان فشافویه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85440186
سخاوت صنعتگران شمس آباد در رهایی زندانیان فشافویه

شهر ری - ایرنا - صنعتگران شهرک صنعتی شمس آباد ری و خیرین فشافویه در عملی ماندگار و سخاوتمندانه گلریزان برای آزادی زندانی ها برگزار کردند . 

به گزارش ایرنا ، در مراسم گلریزان رمضانی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با اعلام مبلغ ۴۰ میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شد.

سخاوت ثروت ماندگار صنعتگران شمس آباد /سنگ تمام خیرین فشافویه برای رهایی زندانیان
دوشنبه شب مصادف با شب بیست و نهم از ماه مبارک رمضان ششمین آیین متوالی گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد به همت هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد و با مشارکت حوزه قضایی فشافویه و با حضور ارزشمند صنعتگران و صاحبان صنایع شمس آباد ، کسبه و اصناف ، خیرین و مدیران شهری حسن آباد فشافویه در سالن اجتماعات ساختمان فناوری واقع درشهرک صنعتی شمس آباد برگزار گردید

داود ولی عضو هیات مدیره و رئیس شورای حل اختلاف شهرک صنعتی شمس آباد در گفتگو با ایرنا از جمع آوری مبلغ ۴۰ میلیارد ریال (چهار میلیارد تومان ) کمک نقدی جهت آزادسازی هموطنان دربند جرائم غیر عمد توسط صنعتگران، خیرین و نیکوکاران فشافویه در این مراسم خبر داد.

وی از مشارکت و همدلی تمامی دلسوزانی که در این آیین نوع دوستی نقش آفرین بودند و مجریان و بانیان این مراسم را یاری رساندند ، صمیمانه سپاسگزاری کرد.

سالانه ۲۵۰ واحد صنعتی غیرفعال استان تهران به چرخه تولید باز گشته است

پیش از این مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا کنون، سالانه ۲۵۰ واحد صنعتی غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان تهران فعال و به چرخه تولید باز گشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید صادقی در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ شهرک صنعیت فعال دولتی، ۱۳ شهرک صنعتی خصوصی و ۳۸ پهنه صنعتی در استان تهران مستقر است که در این ۷۱ منطقه صنعتی، ۱۴ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی با اشتغال بیش از ۳۰۰ هزار نفر مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی افزود: هم اکنون ۶ هزار و ۶۰۰ بهره بردار در شهرک‌های صنعتی دولتی استان تهران مشغول به فعالیت می‌باشند که از این تعداد، ۸ درصد غیر فعال است که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دولت سیزدهم، هر سال ۲۵۰ واحد صنعتی غیرفعال بار دیگر احیا شده و به چرخه تولید باز گشته است.

شهرک صنعتی شمس آباد در جنوب استان تهران و شهرستان ری در شهر حسن آباد فشافویه قرار دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha