۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85439868
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی غرب استان تهران: امنیت را مردم و مسئولان ایجاد می‌کنند

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: امنیت را مردم و مسئولان به وجود آورده و حراست و حفاظت از آن به دستگاههای قضائی و انتظامی سپرده می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز سه شنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان ملارد اظهار داشت: در این حالت امنیت نسبی در جامعه به وجود آمده و پلیس و دستگاههای انتظامی و قضائی وظیفه دارند از این امنیت، حراست و حفاظت کنند.

وی بر اهمیت و ضرورت امنیت و نقش آن در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: امنیت زمانی به وجود می آید که شهروندان حق و حقوق شهروندی و تکالیف اجتماعی خویش و دیگران را به خوبی شناخته و به آن تمکین کنند و از طرفی مسئولان نیز در حوزه های مختلف نیز وظایف و تکالیف خود را به نفع مردم و جامعه به موقع انجام دهند.

سردار عزیزی افزود برای اینکه پلیس مقتدر و توانمند باشد باید ساختار آن در بخش های نیروی انسانی، ابنیه و امکانات تقویت شود تا آسان تر در دسترس و خدمت مردم قرار گیرد.

این مسئول اضفه کرد: طبق برنامه پلیس های تخصصی و کلانتری ها را از نظر عده و امکانات ارتقا می ببخشیم که در برنامه هفتم راهکارهای خوبی برای این هدف تعیین شده که یکی از آنها خیران امنیت ساز و مساعدت شهرداریها و دهیاری ها است.

فرمانده انتظامی ویژه عرب استان تهران به ضرورت نصب دوربین های پلاک خوان در شهرها اشاره کرد و گفت با استفاده از این فناوری می توانیم کمبود نیروی خود را جبران و از ماموران پلیس راهور در مکانهای پرترافیک و ضروری تر استفاده کنیم.

وی در بحث کاهش جرائم و افزایش کشفیات هم ،آمار عملکرد ماموران انتطامی در شهرستان ملارد را قابل قبول خواند و اظهار داشت: برای تعریف و افتتاح کلانتری چنانچه ابنیه و امکانات لازم مهیا باشد پس از تایید ، این آمادگی برای احداث کلانتری در نقاط مختلف شهری و روستایی از طرف نیروی انتظامی وجود دارد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران لزوم رسیدگی به معیشت ماموران نیروی انتظامی را متدکر شده و خاطرنشان کرد: این مشکلات و کمبودها تاثیری در عملکرد آنها نخواهد گذاشت و ما برای ساخت و تامین مسکن سازمانی و منزل ملکی اعتبارات لازم را تهیه دیده ایم که به کمک شهرداریها و همچنین در راستای طرح نهضت ملی مسکن می توانیم این دغدغه همکاران را برطرف کنیم.

بر اساس این گزارش، با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملارد منصوب شد؛ سرهنگ نورمحمدی پیش از این جانشین فرمانده انتطامی شهرستان شهریار بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران: امنیت را مردم و مسئولان ایجاد می‌کنند

سرهنگ منصور خدائی فرمانده پیشین نیروی انتظامی ملارد پس از تودیع به کسوت بازنشستگی نائل آمد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ملارد روز سه شنبه با حضور سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، اعضای شورای تامین و جمعی از معاونت های انتظامی و مدیران دولتی شهرستان ملارد برگزار شد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha