تلاش دولت برای احیای واحدهای تولیدی چشم انداز روشنی را نوید می‌دهد

زنجان - ایرنا - منتخب مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دولت در راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و راکد، چشم انداز روشنی را در حوزه اقتصادی نوید می‌دهد.

سید جمال موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عملکرد دولت در زمینه احیای واحدهای تولیدی جزو واقعیت های شیرین اقتصادی در سال گذشته بود، افزود: در کنار این موضوع حضور و گسترش شرکت های دانش بنیان نیز در عرصه های تولیدی آینده روشنی را در اقتصاد رقم خواهد زد.
وی تورم و کاهش ارزش پول ملی را از واقیعت های تلخ اقتصادی کشور در سال گذشته برشمرد و ادامه داد: راه حل این مشکلات از رهگذر تولید و رونق تولید می گذرد.
موسوی به نامگذاری سال جاری به جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: این ریل گذاری، منشور عملی ملت ایران است و به طور قطع، جهش تولید حلال مشکلات خواهد بود.
منتخب مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر تاثیر و نتیجه اقدامات دولت باید در سفره مردم دیده شود و اثرات ملموسی در زندگی مردم داشته باشد.
موسوی با بیان اینکه اقتصاد کشور ظرفیت بالایی در حوزه های مختلف همچون صنعت، معدن، نفت، گاز و نیروی انسانی دارد، گفت: اگر در سال جاری در راستای تحقق شعار سال، موانع حضور مردم را در اقتصاد کمتر کنیم، شاهد تاثیر آن در بهبود شرایط و مشارکت اقتصادی بیشتر خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید زمینه حضور و نقش آفرینی هرچه بیشتر مردم در بنگاه‌های اقتصادی و خصوصی را بیش از پیش فراهم کنیم.
استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha