۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85436570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پردیس: ساماندهی ۲ ناحیه صنعتی در این شهرستان تصویب شد

پردیس - ایرنا - فرماندار شهرستان پردیس گفت: ساماندهی ناحیه‌های صنعتی تپه سیف و کمرد این شهرستان تصویب شده و با برنامه ریزی پگیری می‌کنیم تا امسال به نتیجه برسد و مشکل تعداد زیادی از صنعتگران در این نواحی صنعتی رفع و حل شود.

محسن قضاتلو روز شنبه در حاشیه نخستین شورای اداری شهرستان پردیس در سال جدید که با حضور روسای ادارات برگزار شد، به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر جهش تولید و مشارکت شهروندان ساماندهی نواحی صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به مصوبات شورای اداری، افزود: پیگیری موضوعات سال گذشته و برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان در سال جدید از موضوعات اصلی این نشست است.

فرماندار پردیس خاطرنشان کرد: راه اندازی نیروگاه ۲۰ مگاواتی با هدف استفاده از برق مستقیم در شهرستان ، راه اندازی دکل صدا و سیما برای تقویت آنتن دهی، تحویل مسکن مهر و موضوعات روبنایی ، برخورد با بنگاه های املاک فاقد مجوز و تکریم ارباب رجوع بخشی از مصوبات این نشست بود.

قضاتلو با اشاره به مشکل اسناد مالکیتی خاطرنشان کرد: اسناد مالکیتی در شهر بومهن و نواحی صنعتی خرمدشت و سیاهسنگ مشکل دارند و پیگیر هستیم راهی برای رفع مشکل برای این نواحی پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شعار امسال؛ جهش تولید و مشارکت مردم مقرر شد کارگروهی در معاونت فرمانداری برای اجرای منویات مقام معظم رهبری تشکیل و راه های کمک به جهش تولید و مشارکت شهروندان بررسی وبا توجه به ظرفیت های مناسب شهرستان اجرایی شود.

این مسئول گفت: در این نشست رئوس مطالب و منویات رهبر معظم انقلاب در جلسه ابتدای سال برای مسئولان شهرستان یاد آوری و بر اجرای منویات معظم له به ویژه تکریم ارباب رجوع تاکید شد.

قضاتلو ادامه داد: رئیس جمهور بر تسهیل، تکریم و پیگیری در رسیدگی به امور مردم تاکید داشتند که مقرر شد بر اساس بیانات آیت الله رئیسی این کلید واژه ها در ادارات شهرستان در سر لوحه امور برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان قرار گیرد.

وی بر مشارکت مردم حتی با سرمایه اندک تاکید و یادآوری کرد: مقرر شد با تعامل بخشی بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت های خوب شهرستان به ویژه گردشگری از مشارکت شهروندان استفاده کنیم و از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای مشارکت در توسعه گردشگری استقبال می کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha