حمایت از مشارکت بخش خصوصی در ارتقای سرانه ورزش شهرستان پردیس

پردیس- ایرنا- فرماندار شهرستان پردیس گفت: با توجه به کمبود سرانه های ورزشی از مشارکت بخش خصوصی برای ارتقای ورزش شهرستان حمایت می کنیم.

محسن قضاتلو در حاشیه نشست ستاد انتخابات با مسئولان ورزشی شهرستان پردیس روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران و مربیان در انتخابات حضور فعال و پر شور داشته باشند و با خدمات رسانی مناسب مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند.

وی ادامه داد: با افزایش رضایت مندی شهروندان پیش بینی می شود که شهروندان حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به کمبود سرانه ورزشی ، توضیح داد: بخشی از هزینه ها و سرانه های ورزش شهرستان توسط مدیران اماکن ورزشی خصوصی تامین می شود که زحمات آنها قابل تقدیر است.

قضاتلو با بیان اینکه برای توسعه اماکن ورزشی مشکلاتی وجود دارد، بیان کرد: باید نسبت به رفع مشکلات و توسعه اماکن ورزشی اقدام کرد با توجه به اینکه بالندگی و رشد فکری و جسمی نوجوانان و جوانان ما ارتباط مستقیم با توسعه ورزش در شهرستان دارد، بهبود فضاهای ورزشی با مشارکت بخش خصوصی و حمایت ما در دستور کار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان پردیس ظرفیت انسانی خوبی برای توسعه ورزش دارد که باید این ظرفیت ها را شناسایی و به جامعه ورزشی معرفی کرد تا مورد حمایت قرار بگیرند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مدیران اماکن ورزشی؛ تکریم مراجعان، نظافت اماکن ورزشی، بهسازی سالن های ورزشی و رفع ایرادات تاسیساتی سالن ها و موضوعات اخلاقی را برای خدمات رسانی بیشتر به مراجعان در اولویت قرار بدهند.

نشست پیشگیری از جرائم و رفع مشکلات مالیاتی در حوزه ورزش برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز گفت: در نشستی که با حضور رئیس اداره مالیات شهرستان پردیس و رئیس پلیس فتا برگزار شد به ابهامات و اشکالات مدیران اماکن ورزشی شهرستان پاسخ داده شد.

کاظم شادمهر افزود: مدیران اماکن ورزشی دولتی و خصوصی و موسسان باشگاههای ورزشی سوالات خود را درحوزه چگونگی تبلیغات در فضای مجازی، جرائم سایبری و مسائل مالیاتی عنوان کردند.

وی با تاکید بر حضور ورزشکاران در انتخابات ۱۱ اسفند، افزود: روسای هیاتهای ورزشی، مدیران اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در روز ۱۱ اسفند با همراهی ورزشکاران حضوری پر شور و با بصیرت در انتخابات خواهند داشت.

شادمهر گفت: با حمایت رضا راد یکتا بخشدار بومهن، طی هفته های آتی از مربیان فعال در حوزه ورزش بخش بومهن تقدیر می شود و از مربیان فعال در بخش های مرکزی و جاجرود نیز در ابتدای سال۱۴۰۳ تقدیر خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha