۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85369449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پردیس: با ترک فعل در مقابله با ساخت وساز غیرقانونی برخورد جدی می شود

پردیس- ایرنا- فرماندار شهرستان پردیس گفت: ادارات مکلف به برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز هستند و با دستگاههایی که به وظایف قانونی خود عمل نکنند و ترک فعل داشته باشند، برخورد قانونی می شود.

محسن قضاتلو روز دوشنبه در حاشیه برگزاری کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز به خبرنگاران گفت: اولین موضوع این نشست پی گیری مصوبات نشست قبل بود، متاسفانه برخی از دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: در این نشست به دستگاههای سهل انگار تذکرات لازم داده شد و مقرر گردید در طی یک هفته موضوعات را پیگیری و به فرمانداری گزارش و با ادامه سهل انگاری به دادستانی برای برخورد قانونی معرفی بشوند.

فرماندار پردیس: با ترک فعل در مقابله با ساخت وساز غیرقانونی برخورد جدی می شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اختلاف بین دستگاهها در موضوع انشعابات و مشکلات شهرداری ها و بخشداری ها در این نشست مطرح و برطرف شد و در ادامه بر لزوم هماهنگی بین دستگاهی تاکید شد.

قضاتلو تاکید کرد: همه ما مکلف به خدمت رسانی به شهروندان در اسرع وقت و به نحو احسن هستیم و بی توجهی به این موضع از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست. وی توضیح داد: مشکل اسناد مالکیتی دلیل اصلی ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهرستان است و رسیدگی به این موضوع با اولویت باید در دستور کار قرار گیرد تا با روشهای قانونی رفع و حل شود.

فرماندار شهرستان پردیس از راه اندازی سامانه اطلاع رسانی ساخت و ساز توسط استانداری خبرداد و اظهارداشت: این سامانه به زودی در اختیار فرمانداری ها و شهرداری ها قرار می گیرد تا با استفاده از این سامانه با روش های جغرافیایی بر حریم شهری و ساخت و سازهای غیر مجاز نظارت داشته باشند و ساخت وسازها را در منطقه خود رصد کنند.

قضاتلو گفت: پشت بام سازی یکی از موضوعات دیگری است که در شهر بومهن اتفاق افتاده است در حال پی گیری و مقابله با این پدیده هستیم با توجه به اینکه این نوع ساخت ساز از تبعات مشکل اسناد مالکیتی در این شهر است که باید به آن رسیدگی شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha