اعلام انزجار شهروندان دارالعباده یزد از جنایات اسرائیل و استکبار جهانی

یزد- ایرنا- همزمان با سراسر کشور آیین باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال همراه با تشییع پیکرهای پاک سه شهید مدافع امنیت روز جمعه با حضور گسترده آحاد مردم ولایتمدار دارالعباده یزد با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم روزه‌ دار یزد بار دیگر با حضوری پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس با اهداف و آرمان‌های حضرت امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان راه حق و فضیلت تجدید بیعت کردند.

مردم همیشه در صحنه و مقاوم یزد با حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بار دیگر ضمن حمایت و اعلام همبستگی با مردم ستمدیده فلسطین و غزه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، عوامل استکبار و حامیان جهانی و منطقه‌ای آنها کوبیده و بر تداوم مقاومت علیه دشمن صهیونیستی تاکید کردند.

آیین روز جهانی قدس امسال به دلیل تحولات منطقه و همچنین همزمانی آن با تشییع پیکرهای مطهر سه شهید مدافع امنیت از پاسداران غیور سپاه الغدیر نسبت به سال‌های گذشته بسیار باشکوه و متفاوت برگزار شد .

مردم قدرشناس و شهیدپرور یزد در طول مسیر راهپیمایی در حالی که عکس‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) و همچنین مقام معظم رهبری را حمل می‌کردند و پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از قدس و انتفاضه در دست داشتند ، جنایات غاصبان صهیونیستی و حمایت دولتمردان آمریکا از این رژیم را به شدت محکوم کردند .

فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، یاد شهیدان وطن زنده باد، دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست، مرگ بر استکبار، ملت ما بیداره، از آمریکا بیزاره، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس از جمله شعارهای محوری راهپیمایان یزد بود.
همچنین در پایان راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس امسال قطعنامه سراسری در هفت بند قرائت که با فریاد کوبنده الله اکبر، خامنه‌ای رهبر شرکت کنندگان مورد تائید و تاکید مردم قرار گرفت.

در این قطعنامه ضمن حمایت از جبهه مقاومت و مردم غزه و فلسطین و اعلام انزجار از کشتار مردم در ماه‌های اخیر توسط غاصبان صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا و برخی کشورهای منطقه بر تداوم ایستادگی و بصیرت مسلمین و آزادیخواهان جهان مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان و استکبار تاکید شد.

همچنین در این قعطنامه بر ضرورت محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل غاصب، کمک سریع بشر دوستانه به مردم غزه و همچنین قطع رابطه و شریان‌های حیاتی این رژیم توسط کشورها و مسلمانان تاکید و حمله به کنسولگری ایران در دمشق محکوم شد.

راهپیمایان روز جهانی قدس ضمن قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در بخش‌های مختلف در کشور توسط دولت انجام شده بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری به خصوص پیگیری جدی شعار سال و رشد تولید با مشارکت مردم و کمک به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کردند.

پیکر یک شهید مدافع امنیت نیز در راهپیمایی اردکان بر دوش شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشییع شد.

نظیر این مراسم باشکوه در بیش از ۵۰ نقطه استان یزد با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه در ۱۲ شهرستان برگزار شد.

به دنبال حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از مدافعان و سبزپوشان حریم امنیت و ولایت سپاه الغدیر یزد که برای تامین امنیت مرزهای جنوب شرق حضور یافته بودند زخمی و سه نفر از عزیزان پاسدار شامل حسن نژاد، سرسنگی و انتظاریان به فیض شهادت نائل آمدند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha