۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85430714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پایگاه «المالکیه» رژیم اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت/ شلیک موشک به پادگان «رامیم»

تهران- ایرنا- حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: رزمندگان ما ساعات اولیه صبح امروز محل تجمع نظامیان صهیونیست و نفربر زرهی رژیم اسرائیل را در داخل پایگاه «المالکیه» و اطراف آن با موشک هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این حمله به صورت دقیق و مستقیم انجام شد و تلفات قطعی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی برجای گذاشت.

حزب‌الله بامداد امروز نیز اعلام کرد: ساختمانی را که نظامیان صهیونیست در شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی مستقر بودند، هدف مستقیم حمله موشکی قرار دادیم.

مقاومت لبنان در بیانیه‌ای دیگر گزارش داد: مجاهدان ما پادگان «رامیم» را با موشک برکان هدف قرار دادند و موشک‌های پرتاب شده مستقیم به آن اصابت کردند.

برپایه این گزارش، جنگنده‌های رژیم اشغالگر نیز شهرک الطبیه را در جنوب لبنان سه بار هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha