۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85430486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمایت از غزه ادامه خواهد داشت/ اسرائیل در تنگنای سختی قرار دارد

تهران- ایرنا- نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان بر تداوم حمایت مقاومت از مردم نوار غزه و منصرف نشدن از آن به هر قیمتی تاکید کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری «العهد»، شیخ «علی دعموش» نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اظهار داشت: دشمن امروز؛ علیرغم همه تجاوزات و وحشیگری‌هایی که در غزه و لبنان انجام می‌دهد، در همه سطوح در تنگنای بسیار شدیدی قرار دارد.

وی گفت: دشمن هنوز نتوانسته نبرد را حل و فصل کند و در نتیجه استواری و صلابت مقاومت، به دستاورد روشنی در آن دست نیافته و در عرصه سیاسی و نظامی نیز در نتیجه پیچیدگی‌های سیاسی در داخل و خارج درحال دست و پا زدن است.

شیخ دعموش تاکید کرد: دشمن باید درک کند که ادامه تجاوز به لبنان و کشتار غیرنظامیان و امدادگران نه آن را از زیر ضربات مقاومت خارج می‌کند و نه شهرک نشینان را به شهرک‌های شمال(سرزمین های اشغالی) باز می‌گرداند و همچنین ناتوانی و عدم دستیابی به اهداف آن را جبران نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: رژیم اسرائیل علیرغم وحشیگری و جنایت، ضعیف‌تر از تار عنکبوت باقی خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha