۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85430664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورداری ۹۸.۵ درصد مردم زنجان از گاز طبیعی دستاورد درخشانی است

زنجان - ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت:‌ برخورداری ۹۸.۵ درصد مردم این استان از گاز طبیعی دستاورد بسیار درخشانی محسوب می شود که با حمایت‌های دولت رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ رحیم سلیمانی نژاد روز شنبه در دیدار نوروزی با جمعی از کارکنان شرکت گاز زنجان، افزود: شرکت گاز استان زنجان امسال نیز همانند سالهای گذشته با تمام توان، همدلی و همکاری کارکنان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، تحقق شعار سال و سربلندی کشور تلاش خواهد کرد.

وی یادآور شد: اگر امروز شرکت گاز زنجان به برنامه‌های خود در راستای تامین رفاه و رضایت مشترکین گاز استان موفق بوده، حاصل حمایت های صورت گرفته و تلاش و پیگیری خستگی ناپذیر و قابل قدردانی همه کارکنان است.

سلیمانی با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار خوب و موثری توسط این شرکت برای توسعه و پیشرفت استان صورت گرفته است، اظهار داشت: سال گذشته با همدلی، همکاری و تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان، سالی توام با موفقیت و سالی پربار و پر از تجربه برای این شرکت بود.

مدیر عامل شرکت گاز زنجان ادامه داد: شرکت گاز با افتخار به تمامی شهرها و ۷۴۰ روستای استان گازرسانی کرده است به طوری که در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری، ۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی و ۲ هزار و ۵۷۳ واحد صنعتی از نعمت پاک و ارزان گاز طبیعی برخوردار هستند.

سلیمانی‌نژاد تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم با کار و تلاش مضاعف در زمینه خدمات رسانی مطلوب به مردم استان، مانند سالهای گذشته گام برداریم و به اهداف خود در زمینه تامین رفاه و رضایت مشترکین گاز دست یابیم.

در زمان حاضر ۴۴۰ هزار و ۹۷۲ مشترک در استان زنجان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند که از این تعداد ۳۶۸ هزار و ۴۴۰ مشترک شهری و ۲۵۱ هزار و پنج مشترک روستایی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha