تصادفات کرمان طی ۲۴ ساعت ۱۴۴ مصدوم برجا گذاشت 

۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85430105
تصادفات کرمان طی ۲۴ ساعت ۱۴۴ مصدوم برجا گذاشت 

کرمان - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس را طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ نفر و شمار مصدومان درمان شده در محل حادثه را ۳۳ نفر اعلام کرد؛ مجموع این آمار در روز پیش از آن ۱۳۳ نفر بود.

به گزارش ایرنا در گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۰۷:۳۰ روز گذشته تا همین ساعت در امروز (جمعه)، تعداد بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس نیز ۲۰۲ نفر و بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل ۲۳۰ نفر بوده است.

همچنین براساس این گزارش کل مراجعان به اورژانس بیمارستان‌های استان ۱۰ هزار و ۶۵۰ نفر، بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان‌ها ۹ هزار و ۲۴۶ نفر، بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان‌ها یکهزار و ۴۰۴نفر، بیماران منتقل شده به بخش های ویژه ۹۴ نفر و بیماران انتقالی از اورژانس به بخش های عادی ۴۳۶ نفر بوده است.

این گزارش در ادامه طی مدت زمان یاد شده تعداد موالید را ۱۱۲ مورد، اعمال جراحی اورژانسی ۱۷۶ مورد، اعمال جراحی غیر اورژانس ۱۲۵ مورد، اعزام های بین بیمارستانی ۳۹ مورد و میزان احیای موفق را ۲ نفر اعلام کرده است.

همچنین گزارش دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد بازدیدهای بهداشتی از اماکن را یکهزار و ۴۰۷ مورد، مقدار مواد غذایی فاسد جمع آوری شده ۹۳۰ کیلوگرم، مراکز و اماکن متخلف تعطیل شده ۱۱ مورد و تعداد بازدیدهای حوزه غذا و دارو را ۱۱۴ مورد اعلام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha