۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85426733
T T
۱۷ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارش اصفهان در پادنای سمیرم ثبت شد

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85426733
بیشترین بارش اصفهان در پادنای سمیرم ثبت شد

اصفهان- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارش شبانه روز گذشته در استان در منطقه «پادنای عُلیا» از توابع شهرستان سمیرم با ۶۲.۹ میلی‌متر ثبت شد.

مینا مُعتمدی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود:پس از پادنای علیا، بیشترین بارش‌ها در سمیرم با ۴۵، فریدونشهر ۳۵، اسلام‌آباد موگویی(از توابع فریدونشهر) ۳۴، دهاقان ۳۲ و چادگان ۳۰ میلی‌متر ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: گرمترین نقطه استان در بعدازظهر دیروز خُور و بیابانک با ۲۸ و صبح امروز سردترین نقطه فریدونشهر با صفر درجه سانتی‌گراد بود.

این کارشناس هواشناسی، میزان بارش ۲۴ ساعت گذشته در کلانشهر اصفهان را ۱۲.۶ میلی‌متر اعلام و اضافه کرد: بیشینه دمای هوای این شهر ۱۸ و کمینه دما ۹ درجه سانتیگراد بوده است.

معتمدی با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان تا امروز است، گفت: افزایش ابر، رگبار باران، در مناطق سردسیر یعنی غربی و جنوبی استان بارش باران و برف و گاهی رعد و برق و در مناطق مُستعد، احتمال تگرگ و وزش باد به نسبت شدید تا شدید برای امروز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه وزش باد در مناطق شرقی استان شدت بیشتری دارد و با تُندباد لحظه‌ای همراه است، افزود: هوای بیشتر مناطق اصفهان برای فردا، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

معتمدی تصریح کرد: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha