۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85331734
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارش استان اصفهان در پادنای سمیرم ثبت شد

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان در ایستگاه «پادنا» در شهرستان سمیرم با ۱۶.۷ میلی‌متر ثبت شده است.

مینا معتمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بارندگی در ایستگاه‌های هواشناسی شهر سمیرم نیز ۱۰، اسلام‌آباد موگویی(از توابع شهرستان فریدونشهر) ۳.۹، فریدونشهر ۲، خوانسار یک، داران یک و بویین میاندشت ۰.۴ میلی‌متر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان بارش‌ها ناشی از آب شدگی برف است، اظهار داشت: دیروز فقط در مناطق جنوبی و غربی استان اصفهان بارندگی داشتیم.

معتمدی همچنین با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان ۲ تا ۵ج درجه کاهش می‌یابد، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود گرمترین نقطه استان در شبانه روز آینده خور و بیابانک با ۲۳ و سردترین نقطه، بویین میاندشت با منفی پنج درجه سانتی‌گراد باشد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان نیز برای ۲۴ ساعت آینده ۱۷ و منفی ۲ درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.

معتمدی با اشاره به گذر امواج ضعیف تا فردا ظهر در سطح استان اصفهان و وزش باد شدید و به نسبت شدید خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی‌های هواشناسی از فردا بعدازظهر بتدریج جو هوا پایدار می‌شود که این پدیده روز سه‌شنبه خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شرایط پایداری هوا تا اوائل پنجشنبه ادامه دارد، گفت: احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در مناطق مرکزی و صنعتی و کلانشهر اصفهان از بعدازظهر سه‌شنبه تا چهارشنبه وجود دارد.

هوای کلانشهر اصفهان برای روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و برای روز سه‌شنبه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد در مناطق مرکزی و بتدریج افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش بینی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha