بیش از سه میلیون تردد در چهارمحال و بختیاری ثبت شد
عکس تزئینی است

شهرکرد - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز طرح نوروزی راهداری از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ۱۴۰۳ گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سه میلیون و ۵۲۹ هزار و ۲۳۵ تردد ورودی و خروجی در استان به ثبت رسیده است.

لاله اشرفی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان تردد در سالجاری نسبت به سه میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۵۴ تردد سال گذشته هشت دهم درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان ۳۶۷هزار و ۱۴۷ ورودی به چهارمحال و بختیاری ثبت شد که این میزان نسبت به ۴۰۸هزار و ۱۴۲ ورودی مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین شمار خروجی‌های استان نیز در این بازه زمانی ۳۵۶هزار و ۳۱۳ مورد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷۳هزار و ۹۴۷ نفر ۴.۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گفته اشرفی ۲۹.۳۳ درصد پلاک خودروهای وارد شده به چهارمحال و بختیاری از استان اصفهان، ۶.۵۳ درصد مربوط به استان خوزستان، ۵.۹۹ درصد مربوط به استان تهران و ۲ درصد نیز مربوط به استان فارس است.

وی یادآور شد: بیشترین ماندگاری پلاک‌ها در استان چهارمحال و بختیاری ۶ ساعت بوده که معادل ۴۱.۷۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، ۴۲ راهدارخانه با ۴۵۰ نیروی راهداری در سطح چهارمحال و بختیاری به صورت آماده باش و در خدمت مسافران هستند.

وجود بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری در ۱۱ شهرستان چهارمحال و بختیاری در فصول مختلف سال به ویژه در روزهای تعطیل و در ایام خاصی مانند روز طبیعت پذیرای مسافران و طبیعت گردان فراوانی است که هرساله بازگشت این حجم زیاد مسافر موجب ایجاد ترافیک سنگین در خروجی‌های استان می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha