۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85071608
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیشتر مسافران نوروزی در اصفهان از تهران و فارس هستند

۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبر: 85071608
بیشتر مسافران نوروزی در اصفهان از تهران و فارس هستند

اصفهان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان گفت: بررسی ترددهای ورودی و خروجی به استان نشان می دهد که بیشترین مسافران نوروزی در اصفهان به ترتیب از تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، یزد و مازندران هستند.

مریم تاکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۴ اسفند گذشته تا ۱۲ فروردین امسال بیشترین تردد خودروهای غیر بومی در استان اصفهان مربوط به تهران با ۱۶.۲ درصد، فارس ۵.۶ درصد، چهارمحال و بختیاری ۴.۲ درصد، یزد ۲.۷ درصد و مازندران ۲.۲ درصد است.
وی با بیان اینکه در مدت مذکور بیش از ۲۵ میلیون تردد خودرو توسط ۱۴۰ دستگاه ترددشمار در سطح استان اصفهان ثبت شده است، اضافه کرد: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد ورودی و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد خروجی در ۱۷ محور ورود و خروج استان ثبت شده است.
تاکی خاطرنشان کرد: خودروهای اصفهان نیز در تعطیلات نوروزی امسال بیشتر در استان های تهران، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، مرکزی و مازندران تردد داشتند.

بیشترین تردد خورودها در روز طبیعت در محورهای غربی اصفهان
رییس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان همچنین با بیان اینکه امروز مصادف با ۱۳ فروردین و روز طبیعت بیشترین حجم تردد خودروها در محورهای غربی استان است، گفت: در زمان حاضر تردد در همه محورهای استان برقرار است.
وی از پر ترددترین محورهای استان در صبح امروز به اصفهان - بهارستان، اصفهان - فولادشهر و جاده های نجف آباد، چادگان و باغبهادران اشاره کرد.
تاکی افزود: احتمال وزش باد در ساعت های آینده در محورهای شمال، شمال شرق و شرق استان وجود دارد.
وی با اشاره به آماده باش نیروهای راهداری از مردم خواست تا در هنگام مواجه شدن با طوفان شن و خاک و کاهش میدان دید افقی در محل امن جاده متوقف شوند، چراغ های هشدار خودرو را روشن کنند و با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

با توجه به آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان، از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا پایان ۱۱ فروردین‌ماه امسال، بیش از ۹ میلیون و ۹۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی وارد این استان شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha