۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85418030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قم: عملکرد تولیدکنندگان برای پرداخت تسهیلات ملاک قرار گیرد

قم- ایرنا - استاندار قم با تاکید بر اینکه نباید بین واحدهای تولیدی استان تبعیض قائل شویم گفت: برای ارائه تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان باید نظارت و بررسی دقیقی بر فعالیت آنان اِعمال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد آقامیری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که ارائه می‌شود فقط برای تولیدکنندگانی است که فعالیت‌شان مطابق قانون دنبال شود.

این مقام ارشد اجرایی در استان تاکید کرد: اگر مدیری در دستگاه‌ها جهت سوءاستفاده از تسهیلات دولتی با تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی زدوبند داشته باشد و بر همین مبنا از تسهیلات به خوبی استفاده نشود، موضوع را با جدیت پیگیری و برخورد می‌کنیم.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال برخوردارند.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان بیان داشت: مدیران و معاونان دستگاه‌هایی که مرتبط با حوزه معیشتی مردم هستند باید در ایام تعطیل نیز فعالیت کنند.

وی در ادامه افزود: کارکنان دستگاه‌هایی که به شکل مستقیم با معیشت مردم مرتبط هستند هم برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی‌ها، حتی در ایام تعطیل هم در دستگاه‌ها حضور داشته باشند.

آقامیری بیان کرد: دستگاه‌های غیر مرتبط با معیشت مردم مانعی ندارد تعطیل شوند فقط شیفت‌بندی کارکنان صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha