۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85415620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زرداری خواستار افزایش تلاش‌ها برای توقف نسل‌کشی فلسطینی‌ها در ماه رمضان شد

اسلام‌آباد - ایرنا - رئیس جمهور پاکستان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، از حاکمان جهان اسلام خواست تا تلاش‌های یکپارچه برای کمک به ملت فلسطین و توقف نسل کشی آنان توسط اسرائیل اشغالگر را افزایش دهند.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از روابط عمومی کاخ ریاست جمهوری پاکستان در اسلام‌آباد، آصف علی زرداری طی پیام خود به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان گفت: این ماه پیام آور استقامت، فداکاری، اخوت و رواداری است.

وی تاکید کرد: فرزندان اسلام در این ماه همراه با قرب الهی و بهره‌گیری از فیوضات برترین ماه‌ها به فکر قشر ضعیف و هم‌نوعان نیازمند خود نیز باشند.

آصف علی زرداری برای حل بحران‌های داخلی و توسعه پاکستان و همچنین اعتلای جایگاه جهان اسلام دعا کرد و افزود: در این ماه نباید ملت مظلوم فلسطین را فراموش کنیم.

وی تاکید کرد: از رهبران جهان اسلام درخواست داریم تا تلاش‌های مشترک را برای توقف نسل کشی فلسطینی‌ها و برقراری آتش بس در غزه افزایش دهند.

رییس کمیته ملی استهلال پاکستان اعلام کرد که با توجه به رؤیت هلال ماه رمضان در غروب دوشنبه، فردا (سه‌شنبه ۲۲ اسفند) روز اول ماه مبارک رمضان در این کشور است.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر) تا کنون و به دنبال جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطین در تلافی عملیات رزمندگان مقاومت موسوم به «طوفان الاقصی»، بیش از ۳۱ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند.

ساکنان نوار غزه در حالی ماه مبارک رمضان را آغاز کردند که این منطقه به دلیل حملات رژیم صهیونیستی با بحران های انسانی، محاصره، کمبود مواد غذایی و مساجد ویران شده مواجه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha