اصناف موظف به رعایت قیمت‌های مصوب اقلام ماه رمضان هستند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا گفت: اصناف موظف به قیمت اقلام کالاهای اساسی و ماه رمضان هستند و با تخلفات برخورد می شود.

محسن آهنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیسیون نظارت شهرستان آستارا قیمت زولبیه بامیه، آش و حلیم مصادف با ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان آستارا تعیین شد.

وی افزود: قیمت هر کیلو گرم زولبیا و بامیه درجه یک یک میلیون و ۲۰۰ ریال قیمت، هر کیلو گرم آش و حلیم درجه یک یک میلیون ریال مصوب شده است و همه اصناف موظف به رعایت آن هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا ادامه داد: این قیمت ها بر اساس منطقه و شهرستان تعیین می شود و با هماهنگی های انجام شده قنادان و صنوف دیگر با قیمت مصوب اقدام به فروش خواهند کرد.

آهنی با بیان اینکه طرح نظارتی اصناف تا بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت از مردم خواست: هر موردی از تخلفات اقتصادی و صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و صدور فاکتور را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا بازرسان این اداره برای بررسی مراجعه نمایند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha