۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85408993
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارت بر اصناف آستارا آغاز شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85408993
طرح نظارت بر اصناف  آستارا آغاز شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا گفت: طرح نظارتی اصناف ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ با فعال شدن تیم‌های بازرسی در این شهرستان آغاز شد.

محسن آهنی روز سه شنبه در حاشیه آغاز این طرح در گفت گو با ایرنا اظهار کرد:‌ آغاز فاز اجرایی طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ با اجرای مانور خودرویی متشکل از اکیپ های از اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، دامپزشکی، اداره صمت برای نظارت بر کالا و خدمات مورد نیاز مردم در ایام ماه رمضان و عید نوروز برگزار شد.

وی در این زمینه افزود: نظارت بر کالاهای اساسی و خدمات اولویت‌دار و بررسی روند توزیع، ارائه خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به لحاظ افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو از اهداف اجرای این طرح است.

آهنی ادامه داد: برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فضایی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و ۷۰ غرفه برگزار خواهد شد؛ همچنین از بین کسبه منصف تعداد ۷۰ واحد صنفی و فروشگاهی برای عرضه کالا و خدمات با ۱۰ تا ۲۰درصد تخفیف قیمت پایین‌تر از قیمت بازار، تعیین شده که با نصب پلاکارد به شهروندان معرفی خواهند شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر مرزی آستارا با بیان اینکه این طرح نظارتی اصناف تا بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت از مردم خواست تخلفات اقتصادی و گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات را با تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا بازرسان این اداره برای بررسی مراجعه نمایند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha