تیم‌های گله‌دار مْهر و شیراز، قهرمان بدمینتون و شطرنج دانش آموزان فارس شدند  
آرشیوی

شیراز -ایرنا - تیم های بخش گله دار مْهر و ناحیه ۲ شیراز در چهل و یکمین دوره  رقابت های ورزشی  دانش آموزان پسر سطح اول متوسط  فارس به ترتیب قهرمان رقابت های بدمینتون و شطرنج شدند.

سرپرست هیات ورزش های دانش آموزی فارس روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:‌ در این دیدارها که با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان در شیراز برگزار شد،‌ دانش آموزان ۱۱ شهرستان در رشته بدمینتون و شطرنج باهم به رقابت پرداختند.

تیم گله دار فاتح پیکارهای بدمینتون

ابوذر زیدآیادی نژاد ادامه داد:‌ در رقابت های بدمینتون که در سالن نرجس و شهیدحمزه شیراز برگزار شد، تیم دانش آموزان منطقه گله دار از توابع شهرستان مْهر بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم جهرم نایب قهرمان شد و تیم های فسا و مرودشت هم عنوان سوم مشترک به دست آوردند، تیم ناحیه چهار شیراز هم جام فرهنگ و اخلاق را از آن خود کرد.

نفرات برتر انفرادی و ۲ نفره بدمینتون

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی بدمینتون هم امیر محمد صف شکن از ناحیه چهار مدال طلا را بر گردن آویخت، ابوالفضل موسوی ازگله دار مْهر نشان نقره به خود اختصاص داد، محمدرضا اسلامی از زرقان و محمد امین قاسمی از مرودشت هم نشان برنز گرفتند.

همچنین دربخش ۲ نفره (دوبل) بدمینتون سبحان محمدی و علی نوین از جهرم به مقام اول دست یافتند، محمد یاسین زارع و یوسف نعمت اللهی ازمرودشت دوم شدند،‌ رضا احمدی و امیررضا احمدی از گله دار به همراه میکائیل روابندی و ساسان طاهری کرمی از مرودشت هم به مقام سوم مشترک دست یافتند.

 تیم گله دار مْهر و شیراز، قهرمان بدمینتون و شطرنج دانش آموزان فارس شدند  
دانش آموزان فارس

ناحیه ۲ شیراز قهرمان شطرنج

سرپرست هیات ورزش های دانش آموزی فارس بیان کرد: در رشته شطرنج تیم ناحیه ۲ شیراز به مقام قهرمانی رسید، فیروزآباد نایب قهرمان شد،‌ تیم های ناحیه سه شیراز و کازرون هم رتبه سوم مشترک کسب کردند، لارستان هم جام فرهنگ و اخلاق گرفت.

برترین های انفرادی شطرنج

زیدآبادی نژاد افزود: در بخش انفرادی شطرنج هم سوشیانت توکلی از فیروزآباد مقام نخست به خود اختصاص داد، یاسین کوه پیما از نور آباد ممسنی دوم شد، حسین طهماسبی از ناحیه سه و پارسیان اسکندری از ناحیه ۲ شیراز هم به صورت مشترک مقام سوم به دست آوردند.

وی گفت: دانش آموزان منتخب این ۲ رشته ورزشی در سال ۱۴۰۳ به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

به گزارش ایرنا، رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر و پسر فارس در مقاطع مختلف همه ساله به طور مرتب برگزار می شود و تیم های دانش آموزی فارس در رقابت های کشوری و حتی برون مرزی در رشته های مختلف دارای عناوین هستند.

هیات ورزش های دانش آموزی در فارس فعال و چندین سال است که فدراسیون ورزش های دانش آموزی تاسیس شده است.

۹۴۱ هزار و ۲۰۴ دانش‌آموز در استان فارس در حال تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha