تیم های برتر مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان فارس معرفی شدند
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا-  چهلمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر اول متوسطه استان فارس همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ‌و یادواره شهدای دانش آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در شیراز برگزار و تیم های برتر معرفی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : در این دوره از مسابقات افزون بر یک هزار و ۲۰۰نفر دانش آموز دختر از ۹ بهمن ماه تا چهارم اسفندماه سال جاری در هفت رشته هندبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال، تنیس روی میز ، بدمینتون و شطرنج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کازرون قهرمان فوتسال

سید کاظم حسینی ادامه داد: در رشته فوتسال کازرون بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های قیرو کارزین، داراب و ناحیه ۳ به ترتیب دوم و سوم مشترک را از آن خود کردند.

ناحیه سه شیراز قهرمان والیبال

وی اضافه کرد: همچنین در رشته والیبال تیم ناحیه ۳ شیراز عنوان نخست را به خود اختصاص داد، ناحیه یک شیراز نایب قهرمان شد و تیم های آباده و مرودشت هم مقام سوم مشترک به دست آوردند.

کازرون قهرمان هندبال و بسکتبال

حسینی افزود: در رشته هندبال کازرون قهرمان شد و تیم های جهرم و ناحیه سه شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند و دررشته بسکتبال هم کازرونی ها بر سکوی نخست ایستادند، ناحیه یک شیراز دوم شد و تیم‌های فیروزآباد و ناحیه ۲ شیراز به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

قهرمانی تیم گله دار در بدمینتون

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در رشته بدمینتون تیم گله دار مقام اول را کسب کرد، تیم ناحیه یک شیراز نایب قهرمان شد و تیم های جهرم و ناحیه سه شیراز مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

پینگ پنگ بازان شیرازی طلایی شدند

همچنین در رشته تنیس روی میز ( پینگ پنگ ) ناحیه یک شیراز به مدال طلا دست یافت، تیم داراب نشان نقره گرفت و تیم های اقلید و ناحیه ۲ شیراز هم مدال برنز گرفتند.

در پایان این مسابقات کاپ فرهنگی و اخلاق چهلمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان به تیم های کهمره، نودان، اوز، ممسنی، ناحیه سه و چهار شیراز، مرودشت و جهرم رسید.

همچنین با نظر کمیته فنی مسابقات، بازیکنان مستعد و برتر این دوره از بازیها به اردو های انتخابی استان برای اعزام به مسابقات کشوری که در تابستان سال ۱۴۰۳ برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

بر اساس این گزارش هم اینک مسابقات دانش‌آموزان پسر متوسطه اول استان با حضور بیش از ۲ هزار نفر دانش آموز در رشته فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز آغاز شده است و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha