تیم های برتر رقابت های  ورزشی دانش آموزان فارس معرفی شدند
عکس آرشیوی

شیراز- ایرنا- چهل و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه استان فارس با عنوان گرامیداشت شهدای دانش آموز با تعیین تیم های برتر در پنج رشته پایان یافت.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت:دو و میدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال و هندبال رشته هایی بود که دانش آموزان فارس از ۳۳ شهرستان به رقابت پرداختند.

ناحیه یک شیراز قهرمان دو و میدانی

ابوذر زیدآبادی نژاد ادامه داد : در رشته دو و میدانی تیم ناحیه یک شیراز به مقام اول دست یافت ، تیم های ناحیه سه ‌و چهار شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند و دانش آموزان ارسنجان هم به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند

لارستان قهرمان پینگ پنگ

وی تصریح کرد: همچنین در رشته تنیس روی میز تیم لارستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم ناحیه یک شیراز نایب قهرمان شد و تیم های فسا و داراب هم به صورت مشترک مقام سوم کسب کردند و تیم میمند هم جام اخلاق را دریافت کرد.

زید آبادی افزود: تیم کازرون در رشته هندبال عنوان نخست را به خود اختصاص داد، ناحیه سه شیراز به مقام دوم رسید، تیم مرودشت هم سوم شد و فراشبند به عنوان بهترین تیم اخلاق معرفی شد .

جهرم قهرمان بدمینتون

در رشته بدمینتون هم جهرم مقام نخست به دست آورد، ناحیه یک بر سکوی دوم ایستاد و تیم های مرودشت و ناحیه 2 شیراز هم به صورت مشترک سوم شدندو دانش آموزان ناحیه سه شیراز به عنوان تیم اخلاق و فرهنگی دست یافتند.

ناحیه سه قهرمان بسکتبال

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در رشته بسکتبال هم ناحیه سه به مقام قهرمانی رسید، تیم جهرم نایب قهرمان شد و تیم های ناحیه یک و 2 شیراز هم به صورت مشترک سوم شدند و تیم فسا به عنوان تیم اخلاق و فرهنگی این رشته ورزشی انتخاب شد.

شیراز، میزبان مسابقات دانش آموزان پسر کشور

زید آبادی اضافه کرد: تیم های برتر این مرحله به دور بعدی مسابقات که در بهمن ماه برگزار می شود راه یافتند.

وی تاکید کرد: مصمم هستیم در دهه فجر سال جاری میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در رشته های بسکتبال، دو و میدانی و تنیس روی میز باشیم و مقدمات کار برای میزبانی فراهم شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha