تیم‌های برتر مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر فارس شناخته شدند

شیراز-ایرنا- چهل و یکمین  دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر در مقطع متوسطه  فارس در رشته های والیبال، هندبال و فوتسال با تعیین تیم های برتر پایان یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت ها که با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان بر گزار شد، در رشته هندبال تیم جهرم به مقام قهرمانی رسید و تیم های کازرون و لارستان به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم ناحیه سه شیراز هم جام اخلاق گرفت.

ناحیه سه شیراز قهرمان فوتسال

سید کاظم حسینی ادامه داد:‌ همچنین در رشته فوتسال که با شرکت ۴۵ تیم برگزار شد، تیم ناحیه سه شیراز بر سکوی قهرمانی ایستاد، فسا نایب قهرمان شد و تیم های خرم‌بید و لارستان هم به صورت مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و تیم مرودشت هم جام اخلاق گرفت.

تیم‌های برتر مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر فارس شناخته شدند
مسابقات دانش آموزان فارس

ناحیه ۲ شیراز قهرمان والیبال

وی افزود: در رشته والیبال که در سالن شهدای پوریای ولی شیراز برگزار شد، ناحیه ۲ شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم جهرم بر سکوی دوم ایستاد و تیم های مرودشت و فسا هم عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند و تیم شهرستان مْهر جام اخلاق گرفت.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت های کشوری که در سال ۱۴۰۳ برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

به گزارش ایرنا رقابت های ورزشی دانش اموزان دختر و پسر فارس در مقاطع مختلف همه ساله به طور مرتب بر گزار می شود و تیم های دانش آموزی فارس در رقابت های کشوری در رشته های مختلف دارای عناوین هستند.

هیات ورزش های دانش آموزی در فارس فعال است و چندین سال است که فدراسیون ورزش های دانش آموزی تاسیس شده است.

۹۴۱ هزار و ۲۰۴ دانش‌آموز در استان فارس در حال تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha