امام جمعه: رسانه های کهگیلویه ساماندهی و حمایت شوند

یاسوج - ایرنا - امام جمعه شهر دهدشت مرکز کهگیلویه بر ضرورت ساماندهی و حمایت از رسانه های جمعی از مکتوب و شنیداری و دیداری و خبرنگاران به عنوان پیشتازان و نقش آفرینان اصلی در عرصه های مختلف در این شهرستان تاکید کرد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر روز دوشنبه در دیدار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه اظهار داشت: عملکرد موفق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و توجه این نهاد به حوزه های فرهنگی و دینی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ارتقاء جایگاه فرهنگی و دینی برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: این نهاد فرهنگی از ادارات موفق در یکسال اخیر بوده است.

وی بیان کرد: این نهاد با توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و دینی از ادارات موفق شهرستان کهگیلویه بوده است.

امام جمعه کهگیلویه حوزه برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی را گسترده دانست و گفت: این نهاد طی یکسال اخیر با فعال کردن انجمن ها و حمایت یکسان برنامه های فرهنگی خوبی اجرا کرد.

امام جمعه: رسانه های کهگیلویه ساماندهی و حمایت شوند

وحدانی فر بر توانمند کردن انجمن ها، تاکید کرد و افزود: حمایت و استقلال نسبی انجمن ها علاوه بر کارایی بیشتر فرهنگی نقش مهمی در توسعه زیرساخت های فرهنگی شهرستان نیز خواهد داشت.

وی ورود به حوزه قرآن را ضروری خواند و بیان کرد: از ظرفیت هنرمندان برای مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی استفاده شود.

وحدانی فر خواستار ساماندهی خبرنگاران شد و گفت: نیاز است مشکلات آن‌ها به صورت ویژه از سوی اداره ارشاد شهرستان کهگیلویه پیگیری شود.

عبدالکریم عبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در این دیدار کمبود اعتبارات را مانع اصلی در پیشبرد اهداف فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha