۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85413047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کالاهای احتکار شده در ابهر کشف و ضبط شد

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبر: 85413047
کالاهای احتکار شده در ابهر کشف و ضبط شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری عامل توزیع کننده برنج تقلبی و احتکار کالاهای اساسی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ هادی نوروزی روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع برنج تقلبی و احتکار کالاهای اساسی در یکی از انبارهای حاشیه شهرستان ابهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران آگاهی شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با حضور نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به محل اعزام شدند و در بازرسی از سوله مورد نظر مقادیری مواد غذایی شامل برنج، روغن و شکر احتکار شده کشف و انبار مورد نظر را پلمب کردند.

سرهنگ نوروزی ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت نیسان نیز توقیف شد.

وی از مردم خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

کشف مواد محترقه غیر مجاز در ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف یک هزار و ۳۹۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری یک نفر متهم در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی راد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ایجرود در حین کنترل مسیرهای ارتباطی شهرستان به یک دستگاه سواری پژو پارس شوتی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و ۳۹۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ معصومی راد گفت : برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و با قاچاقچیان و متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

اتوبوس حامل قاچاق متوقف شد
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از توقیف اتوبوس مسافربری حامل ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد و گفت:‌ در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خرمدره حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه زنجان - قزوین به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا مقدم افزود:‌ ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق شدند ۴۷ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی و هفت هزار و ۲۰۰ عدد انواع شکلات خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه راننده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ مقدم خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شمار می آید و از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha