۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85409646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیتیله‌های آتش زا از یک خودروی شوتی در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توقیف یک دستگاه سواری شوتی حامل بار قاچاق، ۵۹ هزار و ۲۸۰ عدد فتیله آتش زا در این استان کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین بدری روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق ارز و کالای پلیس امنیت اقتصادی از تردد بار قاچاق توسط یک دستگاه سواری پژو پارس شوتی در عوارضی تبریز – زنجان مطلع شدند.

وی اظهار داشت: با مراقبت های پیرامونی خودروی مذکور شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن فیتیله های آتش زای یک متری کشف و ضبط شد.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این تعداد فیتیله آتش زا را هشت میلیارد ریال برآورد کردند، یادآور شد: راننده به همراه پرونده تعزیراتی تحویل مقام قضایی و خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

کشف ۲۱ فقره سرقت در خدابنده با اجرای طرح امنیت محله محور

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور (زاجرات) گفت:‌ با اجرای این طرح ۱۲ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۲۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طرح امنیت محله محور(زاجرات) به اجرا در آمد.

وی افزود: دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، هشت فقره اماکن عمومی و سه فقره سرقت منزل از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی ۱۲ نفر متهم به مراجع قضایی تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری

امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان میتوانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف روغن موتور احتکار شده در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف بیش از ۵۰۰ حلب روغن موتور خارج از شبکه توزیع به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر با اشراف پیرامونی خود از احتکار مقادیر قابل توجهی روغن موتور خودرو در انبار یک باب منزل در شهرستان ابهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ هادب نوروزی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات تعداد ۴۸۶ حلب انواع روغن موتور و ۱۶ عدد گریس احتکار شده را کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ارزش روغن موتورهای مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه هفت میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت نبود که در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ نوروزی با اشاره به قاطعیت پلیس برای برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالا و یا فعالیت‌های غیرقانونی دیگر مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha