۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85412866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌مندی هزار و ۲۷۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت همراه

بیرجند - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از ۲۲ بهمن امسال تاکنون با راه‌اندازی ۹ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات، ۱۲ روستای استان با جمعیت بیش از هزار و ۲۷۰ خانوار از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، مصطفی بهی روز شنبه در این باره افزود: در ادامه اجرای طرح توسعه خدمات ارتباطی در سطح روستاهای استان، سه سایت جدید توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه راه‌اندازی، پنج سایت تلفن همراه موجود در روستاها به تکنولوژی نسل چهار همراه مجهز و یک تقویت کننده پوشش اینترنت پرسرعت همراه نیز نصب و راه اندازی شد.

وی عنوان کرد: سایت‌های جدید در روستاهای گزدز سربیشه و القور و شکراب شهرستان بیرجند راه‌اندازی شده‌اند که این روستاها و روستاهای ماسن و کوشکک را از سرویس تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین با ارتقای پنج سایت تلفن همراه دیگر، روستاهای چهارفرسخ، دهک و سیدمراد شهرستان نهبندان و دل‌آباد و مرک شهرستان بیرجند و با نصب و راه اندازی رپیتر روستای حسین آباد شهرستان فردوس، این روستاها از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی یادآور شد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شدند که بیش از هزار و ۲۷۰ خانوار روستایی استان، از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha