۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85411909
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه:‌ مشکل تامین آب گناباد نیازمند توجه مسوولان است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ مشکل تامین آب شرب مناطق شهری و روستایی و آب بخش کشاورزی در این شهرستان نیازمند توجه بیشتر مسوولان در سطوح استانی و ملی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) یکی از مشکلات مهم این شهرستان را تامین آب کشاورزی و آب شهری و روستایی در فصل تابستان دانست و افزود: اگر از هم اکنون تدابیری برای رفع آن اندیشیده نشود، این معضل به بحران تبدیل می شود.

وی با اشاره به روند احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و اینکه یک هزار مسکن در این راستا در سطح شهرستان گناباد طی سال آینده متقاضی اشتراک آب خواهند بود، از وزارت نیرو و مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان رضوی خواست که تدابیر و برنامه‌ ریزی لازم برای رفع این معضل انجام دهند تا شاهد بروز مشکل و بحران در فصل تابستان آینده نباشیم.

امام جمعه گناباد همچنین خواستار اهتمام بیشتر مردم به صرفه جویی در مصرف آب و برق و گاز شد.

حجت الاسلام صادقی نسب گفت: مردم همیشه در صحنه با وجود تبلیغات سوء‌ و سیاه نمایی های دشمنان و مشکلات معیشتی و اقتصادی بار دیگر با حضور گسترده خود در انتخابات معاندان را ناامید کردند.

وی از نماینده منتخب شهرستانهای گناباد و بجستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست که برای رفع مشکلات این شهرستانها اهتمام لازم را داشته باشد.

امام جمعه گناباد تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی وضعیت فرهنگی و معیشتی و اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب بکوشند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha