۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85406726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده منتخب: رفع مشکلات جاده‌ای و تامین آب گناباد و بجستان در اولویت است

گناباد-ایرنا- نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مشکلات تامین آب شرب و توسعه کمی و کیفی جاده‌ها از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم در شهرستانهای گناباد و بجستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی محمد پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص رویکردها و اولویتهای اقدامات خود افزود: با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در جاده های گناباد و بجستان ۲ بانده سازی و تعریض جاده ها بویژه جاده گناباد به خواف، گناباد به بجستان و استان خراسان جنوبی و غیره در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان بجستان در مسیر ورودی هفت استان کشور به استان خراسان رضوی قرار دارد، سرعت بخشی در ۱۵ کیلومتر باقی مانده دوبانده سازی جاده بجستان به فردوس مورد توجه است.

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان سرعت بخشی در تعیین تکلیف طرحهای نیمه تمام در بخش صنعت و معدن و شهرکهای صنعتی شهرستانهای گناباد و بجستان را دیگر رویکردهای مهم برشمرد و گفت: با وجود ظرفیتهای غنی معادن این شهرستانها ولی از این پتانسیل ها در مسیر توسعه و رونق اقتصادی منطقه بهره موثر گرفته نمی شود که باید مورد توجه اساسی قرار گیرد.

وی احداث بیمارستان دوم گناباد، بیمارستان ۶۴ تختخوابی بجستان و سرعت بخشی در رفع مشکل آب شهرهای روشناوند گناباد و یونسی بجستان را سایر مسائل دارای اولویت در این بخش ذکر کرد.

هادی محمدپور با کسب ۱۷ هزار و ۷۶۹ رای به عنوان نماینده منتخب شهرستانهای گناباد و بجستان انتخاب شد و به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

از جمله سوابق «هادی محمدپور» می توان به معاونت دانشگاه فرهنگیان و رییس مرکز استعدادهای درخشان استان خراسان رضوی و ریاست اداره آموزش و پرورش گناباد اشاره کرد.

شهرستانهای گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سطح کشور روز جمعه در بیش از ۱۳۰ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی برگزار شد.

از مجموع ۸۴ هزار و ۳۸۰ واجد شرایط اخذ رای در این حوزه انتخابیه، ۶۲ هزار و ۳۸۱ نفر مربوط به گناباد و ۲۱ هزار و ۹۹۹ نفر مربوط به شهرستان بجستان است.

شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha