بازرسی میدانی بازار بندرعباس با ۵۰ تیم در حال انجام است

بندرعباس - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ۵۰ تیم بازرسی به صورت میدانی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز بر بازار بندرعباس نظارت دارند.

عادل شهرزاد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به اینکه در روزهای پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی در بازار هرمزگان و مرکز استان با نرخ مصوب دولتی تهیه شده و به شهروندان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند هر آنچه که کالاهای اساسی و مورد نیازشان هست، ذخیره‌سازی شده و از این لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه شهروندان، بازوی نظارتی بر بازار هستند، از آنان خواست اگر تخلفی مشاهده کردند به سامانه گویا و شبانه‌روزی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند تا رسیدگی لازم و قانونی در این خصوص انجام گیرد.

طبق اعلام سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان، طرح نظارتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در بازار بندرعباس با مشارکت دستگاه‌های نظارتی، آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در شیفت‌های صبح، بعد از ظهر و شب ادامه خواهدداشت.

علاوه بر طرح نظارتی، مکان‌هایی نیز جهت رفع نیاز مردم در قالب نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا دیده شده است که در مرکز استان، شهر بندرعباس چهار نقطه و در شهرستان‌ها هم فروشگاه‌هایی با کمک اصناف گشایش یافته است و کالاهای اساسی که توسط سایر دستگاه‌ها هم تامین شده به عنوان کالاهای دولتی عرضه خواهد شد.

از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۸۸ هزار بازرسی از بازار و واحدهای صنفی هرمزگان انجام شده که بیش از ۶ هزار پرونده تخلفاتی واحدهای صنفی با مبلغی افزون بر ۸۰ هزار میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مردم در خریدهای خود حتما دریافت فاکتور و رسید خرید از فروشندگان مطالبه کنند و در صورت ابهام با سامانه ۱۲۴ که به شکل شبانه روزی دریافت شکایت های مردمی را پاسخگو هست، تماس داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha