۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85411008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ فقره سرقت قطعات خودرو در زنجان کشف شد

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85411008
۵۰ فقره سرقت قطعات خودرو در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان، خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محمد علی آدینه لو روز پنجشنبه در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان زنجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی اداره مبارزه با سرقت با اقدامات و شگردهای خاص پلیسی، یک سارق حرفه ای داخل خودرو را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی صورت گرفته، به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی استان افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی و پیگیری سایر اقدامات قانونی در این راستا، یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و تعدادی لوازم و قطعات سرقتی کشف و تحویل مالکان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان با تاکید بر اینکه رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی عاملی مهم در پیشگیری از سرقت هاست، از شهروندان خواست: همواره رعایت این نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار داده و کار پیشگیری را که مقدم بر دیگر اقدامات بوده و باعث مصونیت اشخاص و اموال است در اولویت قرار دهند.

کشف مواد محترقه غیر مجاز در ابهر


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف سه هزار و ۵۶۵ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری یک نفر متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ کاراگاه هادی نوروزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و فروش مواد محترقه غیرمجاز در یک واحد صنفی در سطح شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند در بازرسی از واحد یاد شده تعداد سه هزار و ۵۶۵ عدد انواع مواد محترقه خطرناک غیرمجاز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به این که در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس، از

شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت ولی با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد می کند و از شهروندان نیز

می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در پی توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵، ۸۶۴ دست لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی حین رصد محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور خدابنده – بیجار مشکوک شدند و با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آنها لوازم آشپزخانه قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و یک نفر راننده خودرو به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha