پروانه نخستین اردوگاه گردشگری در آذربایجان غربی صادر شد

ارومیه - ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: پروانه بهره‌برداری نخستین اردوگاه و محوطه گردشگری استان در پیرانشهر صادر شد.

به‌گزارش ایرنا از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: این اردوگاه و محوطه گردشگری شامل بخش‌هایی از جمله نمازخانه، کافی‌شاپ، محوطه بازی کودکان، محوطه‌سازی و فضای‌ سبز، سرویس بهداشتی و پارکینگ است.

وی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده برای بهره‌برداری از این اردوگاه برابر با ۸۰ میلیارد ریال بوده و پیش‌بینی می‌شود برای پنج نفر اشتغال ایجاد شود.

تعلیق پروانه بهره‌برداری چهار واحد اقامتی در آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از تعلیق پروانه بهره‌برداری چهار واحد اقامتی در شهرستان‌های سلماس و نقده خبر داد و افزود: پروانه‌های بهره‌برداری تعلیقی مربوط به یک واحد بوم‌گردی در سلماس، ۲ مهمان‌پذیر و یک واحد غذاخوری بین‌راهی در نقده است.

وی افزود: نظارت‌ها بر نحوه فعالیت و ارائه خدمات واحدهای اقامتی استان در آستانه عید نوروز افزایش یافته و با جدیت با تخلفات برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا،در سطح استان ۲۸۸ واحد گردشگری و ۱۲۸ واحد اقامتی با ۲ هزار و ۲۷۳ اتاق و پنج هزار و ۴۳۱ تخت اقامتی و همچنین ۳۶ واحد بوم‌گردی، ۴۲ باب مهمان‌پذیر و ۲۳ واحد غذاخوری بین‌راهی وجود دارد که نظارت‌های مستمری از فعالیت آنها انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha