بیمارستان ۶۴ تختخوابی بندر امام خمینی (ره) آماده بهره‌برداری است + فیلم

اهواز - ایرنا - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی نوید بندرامام خمینی (ره) به عنوان گامی موثر در جهت بهبود ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مردم شهرستان‌های ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، آماده بهره‌برداری است.

دکتر سید سعید آزنده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این بیمارستان به عنوان دستاوردی دیگر از دولت سیزدهم برای خدمات‌رسانی بیشتر و با کیفیت برای مردم راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: بیمارستان نوید، یک طرح خیرساز به منظور ارائه خدمات درمانی بر اساس آخرین استانداردها و به روزترین تجهیزات و با صرف اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال ساخته شد.

آزنده ادامه داد: این بیمارستان با زیربنای ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در سه بلوک و سه طبقه مجهز به پاویون و هلی پد شامل بخش‌های جراحی، بستری، اورژانس، آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو، پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۲۸ بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال هستند و این دانشگاه دارای ۷۹۸ عضو هیات علمی، هفت هزار و ۳۸۵ دانشجو، هشت دانشکده و ۸۸ گروه آموزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha