۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85408461
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آغاز توزیع نهال رایگان در کرج

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبر: 85408461
آغاز توزیع نهال رایگان در کرج

کرج – ایرنا- رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از آغاز توزیع نهال رایگان در ۱۱ نقطه این کلانشهر به مناسبت هفته درختکاری خبر داد.

"علیرضا عاقلی "روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : به مناسب هفته درختکاری جشن های ویژه با حضور شهروندان در مناطق دهگانه شهرداری کرج برگزار می شود که با توزیع نهال رایگان بین مردم همراه است .
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تا پایان هفته درختکاری هر یک از مناطق دهگانه شهرداری کرج یک روز میزبان جشن و توزیع نهال رایگان بین شهروندان هستند و شهروندان می‌توانند بر اساس جدول اطلاع رسانی شده از ایستگاه‌ها و غرفه‌های سیار منتخب در سطح این مناطق نهال رایگان دریافت کنند.
وی با تأکید بر اینکه حفظ و نگهداری درخت از کاشت آن مهم‌تر است، اضافه کرد: با حضور کارشناسان فضای سبز در مراکز توزیع نهال، مشاوره رایگان در زمینه نحوه کاشت و نگهداری نهال به شهروندان ارائه می شود.

عاقلی افزود: مجموعه شهرداری کرج از مشارکت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و دوستدار محیط زیست برای همکاری و نقش آفرینی در این رویداد بزرگ استقبال می کند و در تمام برنامه های امسال حضور دانش آموزان و موسسات فرهنگی و سازمانهای مردم نهاد پررنگ خواهد بود.
کلانشهر کرج حدود سه هزار هکتار فضای سبز دارد.

۱۵ تا ۲۱ اسفندماه هفته درختکاری نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha