۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبر: 85406828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدرسه علمیه خواهران نرجسیه سیرجان افتتاح شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبر: 85406828
مدرسه علمیه خواهران نرجسیه سیرجان افتتاح شد

کرمان - ایرنا - همزمان با افتتاح ۲۵ مدرسه علمیه در سراسر کشور مدرسه علمیه خواهران نرجسیه سیرجان امروز(یکشنبه) با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیر حوزه علمیه نرجسیه سیرجان در این آیین گفت: این مرکز علمی و دینی تنها مرکزی است که امروز همراه با سراسر کشور در استان کرمان افتتاح شد و راه اندازی اماکن مذهبی و دینی، بویژه راه اندازی مدرسه علمیه می تواند رشد و گسترش علوم دینی و اعتقادات مذهبی در شهرستان و منطقه را به همراه داشته باشد.

حبیبه شاکری افزود: مدرسه علمیه نرجسیه سیرجان با زیربنای یک هزار و ۶۲۰ متر، در ۲ طبقه و با هزینه ۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات حوزه های علمیه قم و کمک های شرکت های معدنی و صنعتی به پایان رسیده که هم اکنون دارای ۸۰ نفر طلبه خواهر است که در سطوح مختلف مشغول به تحصیل علوم حوزوی شدند.

وی تصریح کرد: افتتاح حوزه علمیه نرجسیه یک اتفاق مبارک برای مردم حماسی و همیشه در صحنه شهرستان دارالحسین است که باید این اقدام مهم فرهنگی را به فال نیک گرفت.

مدیر حوزه علمیه نرجسیه سیرجان با اشاره به اینکه مردم شهرستان سیرجان از قدیم تاکنون در برپایی مجالس دینی و مذهبی بی نظیر بوده اند، اظهار کرد: این برنامه ها و اعتقادات برگرفته از یک ریشه عمیق است که از دیر باز در بین مردمان این منطقه نسبت به کسب علم و دانش برای شناخت بیشتر دین وجود داشته است.

سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیولمتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha