استاندار: مشارکت مردم گلستان در انتخابات بی‌نظیر است

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان با اعلام مشارکت بی‌نظیر مردم این استان در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: گلستانی‌ها همانطور که همیشه در بزنگاه‌ها با بصیرت عمل کردند در انتخابات امروز هم دست به خلق یک حماسه ماندگار زدند.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز جمعه در ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: مشارکت در گلستان نشانه علاقه قلبی و عملی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

وی با بیان اینکه انتخابات در گلستان به طور کامل رقابتی است یادآور شد: از همه سلایق سیاسی و قومی در بین نامزدهای انتخابات حضور دارند و افراد با سلیقه‌های گوناگون می‌تواند در انتخابات شرکت کنند.

زنگانه با بیان اینکه انتخابات در گلستان در سلامت و امنیت در حال برگزاری است، افزود: اجازه نمی‌دهیم انتخابات در استان تحت تاثیر برخی حاشیه‌ها قرار بگیرد و سلامت آن زیر سوال برود.

وی به حضور پررنگ جوانان به ویژه رای‌اولی‌ها در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان ایران زمین برخلاف سم‌پاشی دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند حضور حداکثری داشتند.

استاندار گلستان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌خصوص دولت سیزدهم خدمات فراوانی در این استان انجام دادند و حالا نوبت مردم است تا پاسخ این خدمات را با آرای خود بدهند.

زنگانه خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های سنی از جمله بانوان و جوانان در انتخابات بالا است و این نشان می‌دهد توطئه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

طبق گزارش ستاد انتخابات گلستان، در این استان یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که این تعداد را ۷۱۷ و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر زن تشکیل می‌دهند.
گلستان هفت نماینده از ۶ حوزه انتخابیه استان در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند در گلستان آغاز شد.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۸۲ کاندیدا برای تصاحب ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha