کمبود تعرفه رای شعب روستایی رامیان برطرف شد

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶
کد خبر: 85404637
کمبود تعرفه رای شعب روستایی رامیان برطرف شد

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار رامیان درشرق استان گلستان گفت: به‌دلیل استقبال فراوان مردم، شعبه‌های اخذ رای سه روستای «رضاآباد، بلوچ آباد گردایش و بلوچ‌آباد سیاه‌خان» واقع در بخش فندرسک این شهرستان با کمبود تعرفه مواجه شدند که به قید فوریت تعرفه رای تحویل داده شد.

علی جوان حاذق‌خواه شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال بالای مردم رامیان در انتخابات امروز اضافه کرد: به سبب کشاورزی و کارگری بودن بیشتر اهالی این شهرستان و نیز سرمای هوا در برخی ساعات امروز، روند حضور مردم در شعب و در ساعات پایانی صعودی خواهد بود.

وی ادامه داد: تعرفه برگ رای به تعداد کافی در اختیار شعب شهرستان رامیان توزیع شده و مشکلی در تامین تعرفه مورد نیاز وجود ندارد.

فرماندار آزادشهر هم گفت: به سبب استقبال مردم برای ۶ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی این شهرستان تعرفه ارسال شد.

سیدجواد کریمی به نام شعب اشاره نکرد اما افزود: تعرفه به میزان کافی وجود دارد و به محض درخواست شعب برای آنها ارسال خواهد شد.

شهرستان رامیان حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد و به همراه شهرستان ۱۰۰ هزار نفری آزادشهر، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

طبق گزارش ستاد انتخابات گلستان، در این استان یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که این تعداد را ۷۱۷ و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر زن تشکیل می‌دهند.

گلستان هفت نماینده از ۶ حوزه انتخابیه استان در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند در گلستان آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha