گزارشی از دخالت نیروهای مسلح گلستان در انتخابات دریافت نشد

گرگان- ایرنا- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اینکه هیچ گزارشی از دخالت نیروهای مسلح گلستان در انتخابات دریافت نشده است، گفت: نیروهای مسلح با قدرت و صلابت در انتخابات حضور دارند اما از ورود به مباحث سیاسی پرهیز می‌کنند.

به گزارش ایرنا، غلام الواری روز جمعه در ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه انتخابات یک حق و تکلیف است، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه‌ساز رفع مشکلات و چالش‌های کشور می‌شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان افزود: حضور گسترده مردم در صحنه، قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند و از نظر صاحب‌نظران بین‌المللی یکی از مولفه‌های قدرت مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نزد مردم است.

الواری با بیان اینکه حضور گسترده مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: دشمنان به دنبال جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این شرایط حضور گسترده مردم دشمن را ناامید می‌کند.

وی یادآور شد: مردم امروز با حضور گسترده خود حماسه دیگری می‌آفرینند و برگ زرین دیگری در صفحات پیروزمند انقلاب اسلامی ورق می‌زنند.

طبق گزارش ستاد انتخابات گلستان، در این استان یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که این تعداد را ۷۱۷ و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر زن تشکیل می‌دهند..
گلستان هفت نماینده از ۶ حوزه انتخابیه استان در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند در گلستان آغاز شد.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۸۲ کاندیدا برای تصاحب ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha