فرمانده انتظامی: برگزاری انتخابات در گلستان با امنیت کامل ادامه دارد

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده انتظامی گلستان با دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این استان با آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، سردار محمدسعید فاضل دادگر روز جمعه اظهار کرد: روز مهمی برای کشور است و مردم با انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و خبرنگار رهبری، سرنوشت‌شان را تعیین می‌کنند.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب آحاد مردم و تمام افرادی که واجد شرایط رای دادن هستند به عنوان یک حق و تکلیف، وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به برقراری نظم و امنیت انتخابات، گفت: کارکنان انتظامی استان به همراه سایر دستگاه‌های امنیتی با تمام توان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و تا پایان فرایند رای گیری همچنان پای کار خواهند بود.

سردار فاضل دادگر، گلستان را جزو استان‌های پیشتاز در عرصه برقراری نظم در انتخابات دانست و بیان کرد: تمام همکاران مقتدرانه در خدمت امنیت مردم خواهند بود تا برگ زرین دیگری برای استان رقم بخورد.

استان گلستان ۱۴ شهرستان با ۶ حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند در گلستان آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha